Cube Acid vs. Cube Attention
Fra : Morten

Dato : 26-12-08 16:15

Jeg skal ud og have mig en ny MTB og regner med at det skal være Cube - men
hvor synes I at man gør det bedste køb/får mest for pengene, er det i Cube
Acid eller Cube Attention eller en helt anden model? Hvad angår prisramme,
så har jeg desværre ikke råd til at gå højere op end hvad Acid og Attention
koster (ca. 600 Euro i Tyskland).

Og lige et tillægsspørgsmål: Når der på en tysk hjemmeside står "Pedale: Alu
Bärentatze" hvad betyder det så og følger der i det hele taget pedaler med
eller skal jeg ud og købe dem ved siden af? Se f.eks. her under punktet
"Pedale"
http://www.bike-discount.de/shop/k95/a10840/acid-black-n-grey-2009.html

Passer en alm. Basta-nøglelås som man kan købe i f.eks. Bilka eller lignende
(til fast montering på cyklen) i øvrigt på en MTB eller skal man ud og have
fat i en speciel lås?

På forhånd tak!

Mvh
Morten

Fra : Petersen_Michael

Dato : 26-12-08 18:35

Morten <ingenmail@nej.dk> wrote:
> Jeg skal ud og have mig en ny MTB og regner med at det skal være Cube

Jeg synes du skal vælge noget SCSI, USB, BT eller lign..

Det der MTB er måske nok hardware i en eller anden forstand, men ikke
umiddelbart EDB relateret..

--
Med venlig hilsen
Michael Petersen
Residerende i Nyborg

Fra : Morten

Dato : 27-12-08 00:34

> Jeg synes du skal vælge noget SCSI, USB, BT eller lign..
>
> Det der MTB er måske nok hardware i en eller anden forstand, men ikke
> umiddelbart EDB relateret..

Ja, det er jo egentligt overflødigt at skrive at jeg fejlpostede!
Jeg beklager fejlen mange gange - jeg har desværre ikke kunnet slette mit
indlæg.

Fra : Petersen_Michael

Dato : 28-12-08 11:57

Morten <ingenmail@nej.dk> wrote:

> Ja, det er jo egentligt overflødigt at skrive at jeg fejlpostede!
> Jeg beklager fejlen mange gange - jeg har desværre ikke kunnet slette
> mit indlæg.

Håber du finder en relevant ng, og får kompetent svar på dine spørgsmål.
god bag(h)jul til dig.

--
Med venlig hilsen
Michael Petersen