Kan ikke overføre til USBstick
Fra : KH

Dato : 25-12-08 09:59

Hej!

Jeg har lige fået en usbstick på 16 gb og vil nu overføre en fil på 13,5 gb.
Dette vil den ikke idet der ikke er plads nok??

Jeg kører med Win XP og vil overfører via Stifinder (Explorer).

Hvad går galt?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-12-08 10:04

KH skrev:

>Hvad går galt?

USB-sticken bruger FAT i stedet for NTFS

http://technet.microsoft.com/en-us/library/bb456984.aspx

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : KH

Dato : 25-12-08 10:59

Korrekt den bruger FAT32 og det skal den idet den skal bruges til en PS3 som
kun understøtter FAT32.

Kan det ikke lade sig gøre at overeføre en så stor fil til FAT32. 13 -14 GB
er da ikke "så stort". I de gamle dage da vi benyttede FAT32 på vores alm.
HD kørte vi da altid med FAT32??!!

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-12-08 11:11

KH skrev:

>Kan det ikke lade sig gøre at overeføre en så stor fil til FAT32. 13 -14
>GB er da ikke "så stort".

nej det kan det ikke, på FAT32 må en fil max være 4GB

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : KH

Dato : 25-12-08 13:20

Pis!!! Nå, men det forklarer en del. Jeg takker for hjælpen!

Fra : Ken

Dato : 25-12-08 13:48

http://www.ntfs.com/ntfs_vs_fat.htm

Fra : Pico

Dato : 25-12-08 11:00

Ivan V. Klattrup wrote:

> USB-sticken bruger FAT i stedet for NTFS
>
> http://technet.microsoft.com/en-us/library/bb456984.aspx

Du kan bare ændre det til NTFS ligesom det var en harddisk.
--
MVH
Pico

Fra : Claus Tersgov

Dato : 25-12-08 13:37

Pico skrev bl.a.:

> Du kan bare ændre det til NTFS ligesom det var en harddisk.

Nej, det kan han ikke bare. Læs selv i hans indlæg hvorfor.

Claus

Fra : Pico

Dato : 25-12-08 20:40

Claus Tersgov wrote:

> Nej, det kan han ikke bare. Læs selv i hans indlæg hvorfor.

Det er sørme rigtig Claus, men læg lige mærke til tidsangivelserne, der er 1
minut mellem dem så jeg havde ingen mulighed for at læse hans indlæg
--
MVH
Pico

Fra : Claus Tersgov

Dato : 25-12-08 21:12

Pico skrev bl.a.:

> Det er sørme rigtig Claus, men læg lige mærke til tidsangivelserne,
> der er 1 minut mellem dem så jeg havde ingen mulighed for at læse
> hans indlæg

Dem ser jeg desværre ikke, da jeg hellere vil have en længere emnelinje...

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 25-12-08 21:14

Pico skrev bl.a.:

> Det er sørme rigtig Claus, men læg lige mærke til tidsangivelserne,
> der er 1 minut mellem dem så jeg havde ingen mulighed for at læse
> hans indlæg

Der er en time og eet minut imellem

Claus

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-12-08 21:18

Claus Tersgov skrev:

>Der er en time og eet minut imellem

Helt præcist er der 58 sekunder imellem de 2 omtalte svar
KH sendte sit kl 10:58:40 (før dette blev PS3 ikke nævnt)
Pico sit kl. 10:59:38

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : KH

Dato : 25-12-08 21:51

Det gør ikke så meget. Jeg blev faktisk hverken sur eller skuffet på Pico

God jul!!

Fra : Kaj

Dato : 26-12-08 12:26

On 25 Dec., 09:58, "KH" <Hoenga...@gmail.com.FJERN> wrote:
> [...]
> Dette vil den ikke idet der ikke er plads nok??
>
> Jeg kører med Win XP og vil overfører via Stifinder (Explorer).

Hvad med at prøve Filesplit. Findes i gratisversion (30 dg). har brugt
det for mange år siden.

Mvh

Kaj

Fra : Kenneth

Dato : 27-12-08 11:56

Kaj wrote:
> Hvad med at prøve Filesplit. Findes i gratisversion (30 dg).
> har brugt det for mange år siden.

Eller hjsplit. (freeware)
http://www.freebyte.com/hjsplit/#win32

Med Venlig Hilsen / With Best Regards
Kenneth Iversen

Fra : Mads

Dato : 27-12-08 23:22

Kan Hjsplit køre på en Playstation 3 ?

Fra : Kenneth

Dato : 28-12-08 00:18

Mads wrote:
> Kan Hjsplit køre på en Playstation 3 ?

Jeg må mangle det indlæg hvor PS3 er nævnt. Det oprindelige
nævner det ihvertfald ikke.

Nej det kan det ikke.

Der kunne man så sætte PS3'en til intranet via router og
overfører
filen via f. eks PS3portal.

http://www.qj.net/index.php?pg=49&aid=87061

Fra : KH

Dato : 29-12-08 10:03

> Der kunne man så sætte PS3'en til intranet via router og overfører
> filen via f. eks PS3portal.

Det har jeg gjort og har også kunne overfører større filer (ca. 1,2 gb) jeg
har så købt mig en 16 Gb usbpen til større filer som feks 13 gb idet de ikke
ville overføres på den anden måde. Forklaringen har jeg så fået her. Fat32
kan ikke håndtere så store filer

Fra : Mads

Dato : 27-12-08 11:56

On Fri, 26 Dec 2008 11:25:47 -0800 (PST), Kaj
<kajmortensen@hotmail.com> wrote:

>Hvad med at prøve Filesplit. Findes i gratisversion (30 dg). har brugt
>det for mange år siden.

Hvordan vil du så overføre filerne og samle dem igen på en PS3 ?