Logitech trådløst desktop bruges med anden~
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 22-12-08 19:18

Hej alle,

Jeg har i forvejen en Logitech VX Revoloution trådløs mus, som jeg er meget
glad for - og ville så gerne have et trådløst tastatur, men udvalget af rene
trådløse tastaturer er ret begrænset - det er mest sæt med både tastatur og
mus som der sæges.
Jeg kunne derfor tænke mig at købe et EX110 sæt, og så lade være med at
bruge musen.
Vil dette volde problemer ? - der skal jo vel anvendes samme Setpoint
driversoftware - kan det så finde ud af at håndtere et tastatur og en mus
med hver sin USB dongle ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Studo

Dato : 22-12-08 19:52

Den Mon, 22 Dec 2008 19:18:09 +0100 skrev Andreas M. Hansen:

> Vil dette volde problemer ? - der skal jo vel anvendes samme Setpoint
> driversoftware - kan det så finde ud af at håndtere et tastatur og en
> mus med hver sin USB dongle ?
Nej, det er der ingen problemer i. Men du kommer til netop at bruge begge
usb-sendere.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 22-12-08 21:19

"Andreas M. Hansen" wrote

> Jeg kunne derfor tænke mig at købe et EX110 sæt, og så lade være med at
> bruge musen.
> Vil dette volde problemer ?

Sammen med min laptop kører jeg med en nano mus fra logitech samt et mx3000
keyboard en gang i mellem uden problemer

- Peter

Fra : Max

Dato : 23-12-08 00:08

Hej Andreas

> Vil dette volde problemer ? - der skal jo vel anvendes samme Setpoint
> driversoftware - kan det så finde ud af at håndtere et tastatur og en
> mus med hver sin USB dongle ?

Jeg har lige lavet sådan en installation med et DInovo tastatur og
en MX mus, det gav intet problem, de fik hver sin fane i Setpoint.

--
Mvh Max

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 23-12-08 00:50

Mange tak for jeres svar! - det var lige det jeg gerne vlle høre.

mvh + glædelig jul!

Andreas M. Hansen