hardwaredims?
Fra : - ZULU -

Dato : 18-12-08 22:23

Jeg skal bruge sådan en ting hvor man kan bruge et tastatur, mus og skærm
til 2 pc.
Hvad er det de hedder, når jeg skal søge på edbpriser?

og kan I anbefale nogle specielle?

/H

Fra : Max

Dato : 18-12-08 22:31

Hej - ZULU -

> og kan I anbefale nogle specielle?

Jeg købte en ved Danbit, den er jeg glad for.

http://www.danbit.dk/produkter/1704.phtml

--
Mvh Max

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 18-12-08 23:02

- ZULU - wrote:

> Hvad er det de hedder, når jeg skal søge på edbpriser?

KVM-switch (Keyboard, Video, Mouse).

Jesper Poulsen

Fra : Chrille

Dato : 19-12-08 13:18

" - ZULU -" <z@z.z> skrev i en meddelelse
> [...]
> til 2 pc.
> Hvad er det de hedder, når jeg skal søge på edbpriser?

Jeg har en liggende, som jeg ikke bruger mere. "TrendNet"
Skal det være de gamle runde stik (kan ikke huske hvad de hedder - måske
PS2) eller USB?
Hvor bor du?

Mvh
Chrille