Nogen der kender: pwa - pandora mother bd
Fra : MooreHojer

Dato : 18-12-08 18:57

Hej NG

Er ved at sælge en Dell server og i den forbindelse ønsker en køber nogle info om motherboard.
Da jeg åbner monstrummet står der følgende på bundkortet 'pwa - pandora mother bd'

Er der nogen der kender dette board eller producenten?
Jeg synes ikke umidelbart at der ringer nogle klokker og en søgning på google hjalp heller ikke det store...

--
MooreHojer

Fra : Martin /Helsingør

Dato : 18-12-08 21:48

"MooreHojer" skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der kender dette board eller producenten?
> Jeg synes ikke umidelbart at der ringer nogle klokker og en søgning på

Hvis du poster et modelnr. og service tag på maskinen, kan vi fortælle dig,
hvad der er indeni. Kig efter et klistermærke med service tag.

Mvh.

Martin/Helsingør

Fra : MooreHojer

Dato : 18-12-08 22:29

> Hvis du poster et modelnr. og service tag på maskinen, kan vi fortælle dig,
> hvad der er indeni. Kig efter et klistermærke med service tag.

Det er en Dell T105 og servicetag er D54YF3J

--
MooreHojer

Fra : Martin /Helsingør

Dato : 19-12-08 07:38

"MooreHojer" <simon@moorehojer.dk> skrev i en meddelelse

> Det er en Dell T105 og servicetag er D54YF3J
>
> --
> MooreHojer

Så kan du se noget her:

http://tinyurl.com/45mnho

Mvh.

Martin /Helsingør

Fra : MooreHojer

Dato : 19-12-08 12:35

> Så kan du se noget her:
>
> http://tinyurl.com/45mnho

Synes ikke der står noget om motherboard der...