Findes det
Fra : hojvaelde@gmail.com

Dato : 16-12-08 05:52

Hej

Jeg søger en USB pen der kan laves skrivebeskyttet (ala en omskifter
på en gammel diskette). Findes en sådan?

Vores lokale Kingston pusher siger nej.

Benny

Fra : jk

Dato : 16-12-08 14:11

On Tue, 16 Dec 2008 04:52:05 -0800 (PST), hojvaelde@gmail.com wrote:

>Hej
>
>Jeg søger en USB pen der kan laves skrivebeskyttet (ala en omskifter
>på en gammel diskette). Findes en sådan?
>
>Vores lokale Kingston pusher siger nej.

Naah, det findes da.
Visse flashram medier har en lille switch-tap, der skrivebeskytter.

Der findes jo usb-sokler til flashram, eller lidt større kort-læsere.

Jeg har en sony memory pro med sådan en tap. Prøv fotohandlere.

mvh

John

Fra : Max

Dato : 16-12-08 14:16

Hej Benny

> Jeg søger en USB pen der kan laves skrivebeskyttet (ala en omskifter
> på en gammel diskette). Findes en sådan?

På bordet her ligger der en 512MB pqi med sådan en omskifter.

--
Mvh Max

Fra : "Dadyw

Dato : 16-12-08 14:49

hojvaelde@gmail.com skrev:
> Hej
>
> Jeg søger en USB pen der kan laves skrivebeskyttet (ala en omskifter
> på en gammel diskette). Findes en sådan?

> [...]
Ja, jeg sidder her med en gammel USB pen på sølle 122 MB. Den har sådan
én tap, og pennen har i øvrigt også password beskyttelse. Den kan
endvidere, også med en tap, sættes til at kunne boote fra, men det har
jeg aldrig prøvet.
Hilsen
Leif

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 16-12-08 14:56

hojvaelde@gmail.com crashed Echelon writing news:fc3f10b1-8f26-4fd0-bd89-
88d13057a296@c36g2000prc.googlegroups.com:

> Jeg søger en USB pen der kan laves skrivebeskyttet (ala en omskifter
> på en gammel diskette). Findes en sådan?
>
> Vores lokale Kingston pusher siger nej.

Jeres lokale Kingston pusher bør overveje et Kingston kickoff eller lign
salgsarrangement.

Ja der findes masser af USB Pens der kan skrivebeskyttes med en tap, men
der findes osse masser af dem som ikke kan (Pretech bl.a.)

Selv har jeg set Tandberg, Kingston og mange andre brands hvor der er tap.

Bedste råd. Ned i pusherdealeren og se hvad der er på hylderne og om du kan
se tappen, eller spørg dealeren, for det findes!

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 16-12-08 15:20

Bjarke Andersen wrote:

> Selv har jeg set Tandberg, Kingston og mange andre brands hvor der er tap.

Tandberg - ikke Sandberg?

Jesper Poulsen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 16-12-08 15:31

Jesper Poulsen <nospam@ingensteder.dk> crashed Echelon writing

> Tandberg - ikke Sandberg?

Hmmm nu bliver jeg sgu i tvivl. For det er bare en orange USB Pen med
Tandberg navn og logo. Men muligt jeg fik den i forbindelse med noget
marketing for noget andet hos. Tandberg