Idé til touchskærm og computer i et.
Fra : Zoddy

Dato : 15-12-08 19:04

Jeg kunne godt tænke mig en computer til køkkenet med touchskærm, som jeg
kan bruge til opskrifter, musik, billeder osv. Jeg er ude efter en
touchskærm med indbygget computer, så den ikke fylder så meget. (skal
indbygges i skab)

Jeg har set nogle på nettet bl.a. fra HP, men de koster over 10.000 kr. Jeg
forestiller mig noget til ca. 3000-4000 kr.

Mine krav er:

- Skærm 8-12 tommer
- Trådløst internet
- Plads til at installere windows xp

Forslag er meget velkomne!

Mvh Zoddy

Fra : hojvaelde@gmail.com

Dato : 16-12-08 06:02

On 15 Dec., 19:04, "Zoddy" <*@*.dk> wrote:
> [...]
>
> Jeg har set nogle på nettet bl.a. fra HP, men de koster over 10.000 kr. Jeg
> forestiller mig noget til ca. 3000-4000 kr.

Vi har købt en 12 tommer med 4 GB flash, 1,5 GHz celeron og lidt
blåtand for 6200 + moms. En 8,x tommer er 500 billigere. 3000 - 4000
no way hvis ny og ikke varm.

Benny

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-12-08 14:32

On 15 Dec., 19:04, "Zoddy" <*@*.dk> wrote:
> [...]
> kan bruge til opskrifter, musik, billeder osv. Jeg er ude efter en
> touchskærm med indbygget computer, så den ikke fylder så meget. (skal

Jeg har også tænkt på netop det flere gange

> Jeg har set nogle på nettet bl.a. fra HP, men de koster over 10.000 kr. Jeg
> forestiller mig noget til ca. 3000-4000 kr.

> Forslag er meget velkomne!

Ja den nye fra HP er jo rigtigt smart, og der vil jo nok helt sikkert
komme noget mere i fremtiden og dermed bedre priser..

Men som det ser ud nu, er det billigste nok at købe en std. 15"
touchskærm fra fx LG til ca. 2500,- og så en udbombet bærbar pc..

Fra : rekvalmer@googlepost~

Dato : 17-12-08 04:34

Den Mon, 15 Dec 2008 19:04:17 +0100 skrev Zoddy:

> [...]
>
> Jeg har set nogle på nettet bl.a. fra HP, men de koster over 10.000 kr.
> Jeg forestiller mig noget til ca. 3000-4000 kr.

Asus eee top
til en pris omkring 5000,-

http://www.engadget.com/2008/10/17/video-asus-eee-top-gets-touched-
chatted-about/
http://www.mininote.dk/?p=444

Fra : rekvalmer@googlepost~

Dato : 17-12-08 04:39

> [...]

> Jeg har set nogle på nettet bl.a. fra HP, men de koster over 10.000 kr.
> Jeg forestiller mig noget til ca. 3000-4000 kr.

Asus eee top
kommer mok til at koste omkring 5000,-
<http://www.mininote.dk/?p=444>