At finde sin far?
Fra : abc

Dato : 26-07-01 10:55

Ved nogen hvordan man evt. kan gå ind på nettet og finde sin far som er fra
USA og så vidt vides bor i USA, men som man ikke har set i 17 år og ikke har
nogen som helst anelse om hvor er?

På forhånd tak for hjælpen!

Fra : Tomas O.

Dato : 26-07-01 11:25

"abc" <zarh@ofir.dk> skrev i en meddelelse news:3b5fe92e$0$383$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Ved nogen hvordan man evt. kan gå ind på nettet og finde sin far som er fra
> USA og så vidt vides bor i USA, men som man ikke har set i 17 år og ikke har
> nogen som helst anelse om hvor er?

Prøv en søgemaskine (www.google.com) og søgeordene (finding relatives father USA eller looking for father in USA)

Prøv evt at taste hans navn ind...

Måske kommer der en organisation frem du kan maile og spørge

Hilsen og held og lykke
Tomas O.

Fra : abc

Dato : 26-07-01 16:42

Vi har prøvet, det er måske næsten umuligt måske der er flere ideér til hvad
vi kan gøre for at finde ham? Så vil vi meget gerne afprøve dem. Tak for
svar!

Fra : Kristina Søndergaard

Dato : 26-07-01 20:09

en af vores kammerater fandt sin bedstefar sidste år. han brugte jeg tror
der hedder peoplefinder eller sådan noget. god fornøjelse med "jagten"

Kristina Søndergaard