HD problem HJÆLP
Fra : Kasper Finn Johansso~

Dato : 26-07-01 10:44

hej NG
je ger løbet ind iet meget stort problem ...
min computer startede ok i morges..... men skulle så genatartes og nu
harddisk fejl ...
je ghar prøvet og sætte den i en anden maskine både sommaster og slave ...
og INTET respons ....
er den død eller kan den reddes og hvordan
HJÆLP

Kasper

Fra : Ryne

Dato : 26-07-01 14:44

Hehe tilsyneladende har du også et problem med dit keyboard

Fra : JYK

Dato : 27-07-01 00:48

Skriver dos noget, hvad?

--