MS Windows
briani 27239
Reinstall af mistet DLL hjælper ikke
Fra : Andersen [3650]

Dato : 08-12-08 21:39

Har på forunderlig vis mistet min COMCTL.DLL fil.
Har så hentet den igen på et DLL-site, men Nero Burning Rom brokker sig
stadigvæk over den mangler. Er der en der kender rumlen for at få det
til at spille igen.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Pico

Dato : 08-12-08 22:01

Andersen [3650] wrote:
> [...]
> Har så hentet den igen på et DLL-site, men Nero Burning Rom brokker
> sig stadigvæk over den mangler. Er der en der kender rumlen for at få

I går var jeg ude hos en bekendt der havde fået det problem at OE ikke kunne
åbne PPS filer, så jeg regnede med at jeg kunne "skrue" lidt så det virkede,
tilfældigvis opdagede jeg at Word filer ville den åbne i Works (Office var
installeret og virkede når man startede de programmer). Af en eller ande
grund var filassosinen til officefiler gået. Jeg valgte så at afinstallere
Office og geninstallere det igen, det tog vel omkring 10 - 20 minutter så
virkede alt igen.
Tror du ikke det var lettere for dig at fjene Nero og så installere igen ?

--
MVH
Pico

Fra : Andersen [3650]

Dato : 08-12-08 22:08

Pico frembragte:
> Tror du ikke det var lettere for dig at fjene Nero og så installere igen ?

Har prøvet. Både med samme version og en ældre. Nogo.

Fra : emjeppesen

Dato : 08-12-08 22:54

Andersen skrev:

>Har på forunderlig vis mistet min COMCTL.DLL fil.

Jeg har ikke en fil med det navn på min PC, har du stavet den rigtig?
Nero kører fint hos mig og har ikke brug for en COMCTL.DLL

Hilsen emj

Fra : Andersen [3650]

Dato : 09-12-08 07:19

emjeppesen frembragte:
> Jeg har ikke en fil med det navn på min PC, har du stavet den rigtig?
> Nero kører fint hos mig og har ikke brug for en COMCTL.DLL

Ja undskyld, der mangler et 32 til sidst.
COMCTL32.DLL

Fra : emjeppesen

Dato : 09-12-08 09:41

http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/dlllibrary/comctl32/Andersen
skrev:

>emjeppesen frembragte:
>>
>Ja undskyld, der mangler et 32 til sidst.
>COMCTL32.DLL

Så er det letteste jo at skrive "comctl32.dll" i google
Det giver f.eks.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 09-12-08 12:13

emjeppesen formulerede spørgsmålet:
> Så er det letteste jo at skrive "comctl32.dll" i google
> Det giver f.eks.
> http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/dlllibrary/comctl32/

Som skrevet i oprindelige indlæg så har jeg prøvet at installere DLL
filen frisk fra et DLL-site, som sjovt nok var fundet ved hjælp af,
tadaaa, Google. Så jow jeg har skam fulgt mange sider som Google har
fundet ved netop at skrive COMCTL32.DLL i søgefeltet.
Men tak for forsøget på at hjælpe, det er trods alt det der tæller

Jeg har i mellemtiden omformatteret min PC, og nu spiller Nero igen.
(der var også andre årsager. Bla Vista. Kører XP igen nu)