MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vista, sætte i kø?
Fra : sls \(2770\)

Dato : 04-12-08 12:48

Hvis jeg er ved at overføre nogle filer mellem 2 diske og gerne vil overføre
nogle flere, kan jeg så sætte de nye filer i kø, så overførslen ikke starter
før den første overførsel er slut?

Jeg ved man kan med Total Commander, men kan man med vista alene?

Mvh Sid

Fra : J

Dato : 04-12-08 16:10

"sls (2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke starter før den første overførsel er slut?
>
> Jeg ved man kan med Total Commander, men kan man med vista alene?

Prøv.

Fra : sls \(2770\)

Dato : 04-12-08 16:46

"J" <j@nospam.xy> skrev i meddelelsen

> "sls (2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv.

Tror du ikke jeg har prøvet, men det kunne være der var en i gruppen der var
klogere end os 2?

Mvh Sid

Fra : Jakob

Dato : 05-12-08 00:57

On Thu, 4 Dec 2008 12:48:11 +0100, sls (2770) wrote:

> [...]
> før den første overførsel er slut?
>
> Jeg ved man kan med Total Commander, men kan man med vista alene?

Jeg tror ikke den funktion findes i Vista, med mindre du begynder at
kopiere mere end 10 af gangen. Så kommer fil 11 til at stå i kø da
consumersystemer fra MS som udgangspunkt ikke tillader mere end 10
samtidige forbindelser.

--
Jakob

Fra : sls \(2770\)

Dato : 06-12-08 11:35

"Jakob" <wh@tever.not> skrev i meddelelsen

> [...]
> kopiere mere end 10 af gangen. Så kommer fil 11 til at stå i kø da
> consumersystemer fra MS som udgangspunkt ikke tillader mere end 10

Har heller ikke kunne finde noget, må finde Total Commander frem igen

Takkker for svarene..

Mvh Sid