remote desktop
Fra : Ukendt

Dato : 09-12-08 19:54

Hejsa i gruppen

Der er før omtalt et progam til remote... hvor man bare
benytter ip adresse..
En der kan hjælpe med et link

Venligst

Keld

Fra : Klaus G.

Dato : 09-12-08 22:11

> Der er før omtalt et progam til remote... hvor man bare
> benytter ip adresse..
> En der kan hjælpe med et link
Den her?
http://www.microsoft.com/windowsxp/using/mobility/getstarted/remoteintro.mspx

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-08 04:53

> Den her?
> http://www.microsoft.com/windowsxp/using/mobility/getstarted/remoteintro.mspx

Desværre ikke - det er ikke et MS produkt

Tak for interessen

Keld

Fra : Klaus G.

Dato : 10-12-08 06:31

> Desværre ikke - det er ikke et MS produkt
Det er det program som windows kommer med, så vil mene det i allerhøjeste
grad er et MicroSoft produkt? Eller du mente måske det ikke er et
stand-alone program fra MS?

Fra : John Hinge

Dato : 10-12-08 09:08

On 10 dec 2008 Klaus G. was heard to say:

> Det er det program som windows kommer med, så vil mene det i
> allerhøjeste grad er et MicroSoft produkt? Eller du mente måske
> det ikke er et stand-alone program fra MS?

Jeg tror det Keld mener er, at det han *leder* efter er et ikke
MS produkt..
Ku det måske være VNC ? http://www.realvnc.com/
Det er da noget jeg synes jeg sær nævnt ind imellem som bud på
remote software

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : molped

Dato : 10-12-08 06:18

Hvorfor ikke prøve www.logmein.com ?

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-08 15:09

>Hvorfor ikke prøve www.logmein.com ?

Hehe, måske jeg skulle lave en julekonklurrence og sende 5 skumfiduser
til den der rammer plet!
Kan ikke forstå, det er så tit omtalt, men jeg er helt blank lige nu og har
ikke kunnet google det.

Det er ikke de 2 sidst foreslået - men vi nærmer os - jeg kigger lige på
dem,
man kan bruge det frit til homeuse

Venligst

Keld

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-08 15:25

"Keld Villadsen" <villadsensnabelajyde.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> har
> ikke kunnet google det.
>
> Det er ikke de 2 sidst foreslået - men vi nærmer os - jeg kigger lige på

Kunne være Teamviewer ?

/Peter

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-08 18:22

> Kunne være Teamviewer ?

Bingo!

Hvor skal jeg sende de 5 skumfiduser?

Mange tak

Keld

Fra : Klaus G.

Dato : 10-12-08 19:15

> Hvor skal jeg sende de 5 skumfiduser?
SÅ! holder du! Normalt skal folk altså selv afhente :)

Ikke noget med at "overbyde" du :)

Fra : N_B_DK

Dato : 10-12-08 22:55

"Keld Villadsen" <villadsensnabelajyde.dk> wrote in message

> [...]
> og har ikke kunnet google det.
>
> Det er ikke de 2 sidst foreslået - men vi nærmer os - jeg kigger lige

Teamviewer.com

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.