Hvilke drivere??
Fra : Morten Christensen

Dato : 26-07-01 09:42

På onsdag får jeg det følgende system:

Athlon Thunderbird 1400MHz

Asus A7M266 ATX

Crucial 256MB (300MHz+) SDRAM-PC2100

Asus AGP-V8200 GeForce3 Deluxe w./TV-Out/In

Codegen MidiTower ATX-6009 ATX

SoundBlaster Live! Player 5.1 Retail

IBM DeskStar 60GXP 40GB (2 stk.)

Adaptec 1200A RAID controller

Og så ville jeg lige høre, om jeg skal bruge de drivers, der følger med,
eller om det er bedre at downloade nogle nye fra nettet.

På forhånd tak.

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : Mercenary

Dato : 26-07-01 10:09

Morten Christensen <m-astrup@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b5fd8e7$0$3245$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> [...]
>

> Og så ville jeg lige høre, om jeg skal bruge de drivers, der følger med,
> eller om det er bedre at downloade nogle nye fra nettet.

Jeg vil i hvert fald anbefale dig at hente nyeste drivere til chipsættet og
til Geforce kortet.
Så vil jeg lige bemærke at jeg fik ca. 300 mindre score i 3DMark 2001, ved
at bruge Nvidia's Detonator 3 drivere. Så jeg skyndte mig at skifte til Asus
originale drivere, da jeg samtidig synes at alle mine spil kørte dårligere.

Du finder Asus drivere her:
http://www.asus.com.tw/Products/Addon/Vga/asuse/enthusiast_drv.htm

og chipsæt drivere her: http://www.amd.com/products/cpg/bin/

/Merc.

Fra : Santa Xcaze

Dato : 26-07-01 17:03

Jeg ville skifte det bundkort ud med et fra epox eller giga, så kan du da OC
den CPU lidt!!!