mail går ned
Fra : Sune

Dato : 14-12-08 18:24

Hej - jeg bruger programmet Mail i Vista.

Det fungerer sådan set ok, indtil jeg skal åbne eller gemme vedhæftede
filer.

Den første vedhæftede fil går fint nok. Men når jeg skal åbne nr 2 fil i
samme email går programmet ned.

Nogen der kender en løsning ?

Vh Sune

Fra : Martin Ploug

Dato : 15-12-08 19:45

"Sune" <formel999@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> filer.
>
> Den første vedhæftede fil går fint nok. Men når jeg skal åbne nr 2 fil i

Hej Sune

Er den anden vedhæftede fil en speciel type fil,
og hvilek i så fald?

Mvh. Martin

Fra : Sune

Dato : 16-12-08 11:15

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i meddelelsen

> Hej Sune
>
> Er den anden vedhæftede fil en speciel type fil,
> og hvilek i så fald?

Det sker ved alle filtyper.

Hvis jeg åbner en vedhæftet fil i en mail, og lukker den igen, og derefter
åbner en vedhæftet i en anden (eller samme) mail, dør mailprogrammet med det
samme.
Det sker også hvis jeg ikke åbner filen, men blot gemmer den.

Vh Sune

Fra : Martin Ploug

Dato : 16-12-08 12:10

> [...]
> det samme.
> Det sker også hvis jeg ikke åbner filen, men blot gemmer den.

Hmm, jeg ved ikke, hvad problemet kan skyldes.
Jeg bruger selv Vistas Windows Mail uden de store
problemer (efter at have fjernet Bullguard og Spamfighter).

Har du installeret firewall, anitivirus eller andet, der måske
kan blokere eller skabe konflikt i frohold til mailprogrammet?

Bruger Office 2007 til at åbne med?

Mvh. Martin

Fra : Ildhund

Dato : 29-12-08 13:38

"Sune" <formel999@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> vedhæftede filer.
>
> Den første vedhæftede fil går fint nok. Men når jeg skal åbne nr 2

Dette skyldes sikkert noget fra Norton som du har installeret - se
her:
http://support.microsoft.com/kb/329820/da
Det første jeg ville gøre er deaktivere OFFICEAV.DLL. Instruksene er
forskellige efter version, en de findes dér på siden.
--
Noel