E-Mail
webnoob 5265
Nyhedsgrupper og hotmail i Outlook
Fra : Helge

Dato : 13-12-08 10:20

Hej, jeg bruger pt. Windows Live Mail, hvor jeg både kan læse min
almindelige mail, min live-mail og min hotmail, ligesom jeg kan bruge den
til nyhedsgrupper.

Nu har jeg ifm. mit arbejde fået Microsoft Office Outlook 2007, og den har
jo mange smarte funktioner, men kan det passe, at jeg ikke kan sætte den op
til hotmail osv. og at den ikke kan bruges til nyhedsgrupper....??

mvh. Helge

Fra : Max

Dato : 13-12-08 10:59

Hej Helge

> [...]
> den har jo mange smarte funktioner, men kan det passe, at jeg ikke
> kan sætte den op til hotmail osv. og at den ikke kan bruges til

Jeg ved ikke med hotmail, men Outlook kan ikke bruges til
nyhedsgrupperne.

--
Mvh Max

Fra : Helge

Dato : 14-12-08 10:50

Ok, det må jeg så acceptere..., tak for svarene...

Helge

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 14-12-08 12:59

Helge wrote on 14-12-2008 :
> Ok, det må jeg så acceptere..., tak for svarene...

Hvis du ikke bruger binære grupper, så prøv MesNews:
http://lexinfo.dk/MesNews/

--
/klaus

Brug ikke din rigtige email-adresse på Usenet
- lav en falsk der slutter på ".invalid".
http://tools.ietf.org/html/rfc2606

Fra : Carl Drud

Dato : 13-12-08 10:50

"Helge" <nyheds_GULBIL_grupper@hotmail.com> writes:

> [...]
> har jo mange smarte funktioner, men kan det passe, at jeg ikke kan
> sætte den op til hotmail osv. og at den ikke kan bruges til

I nedenstående link er en guide til opsætning af Hotmail, men om det
virker ved jeg ikke.

http://neosmart.net/wiki/display/G/Outlook+2007+Hotmail+Connection+Guide

Outlook understøtter ikke nyhedsgrupper uden tredjeparts software:

http://www.outlook-tips.net/howto/news.htm

Eller du kan starte WM/OE op direkte fra Outlook:

http://office.microsoft.com/da-dk/outlook/HA102166861030.aspx

--
Carl