Vedhæfte en Word fil til Windows Mail Prog~
Fra : Viktor Andersen

Dato : 08-12-08 22:02

Hej,

Jeg håber I kan hjælpe mig. Min svigerinde har problemer, idet hun ikke kan
vedhæfte en word fil til en udgående mail i Windows Mail programmet.

Hun opererer med Windows Vista og Office 2007 pakken.

Når hun trykker på Microsoft symbolet, og herefter på send, er den øverste
mulighed E-Mail grå og kan ikke benyttes.

Hvordan får man aktiveret dette, så hun kan sende word filer vedhæftet til
Windows Mail programmet?

mvh
Viktor

Fra : Ole C

Dato : 08-12-08 22:39

Viktor Andersen skrev blandt andet:

> [...]
> øverste mulighed E-Mail grå og kan ikke benyttes.
>
> Hvordan får man aktiveret dette, så hun kan sende word filer

Jeg tror du beskriver en procedure inde fra Word i Office 2007-pakken? Det
har jeg ingen erfaring med - men måske dokumentet først skal gemmes inden
det kan vedhæftes en mail?
Men den "gammeldags" måde at vedhæfte et dokument på, er da også ganske
hurtig: Opret en meddelelse i Windows Mail - tryk på clips'en oppe foroven -
find det aktuelle dokument i den dialogboks der kommer frem - markér det og
tryk på knappen "Åbn". Så ligger dokumentet i linien "Vedhæft" - klar til
afsendelse.

--
vh
Ole C