Kan ikke sende post til tdc bruger har ege~
Fra : Jan Hermansen

Dato : 07-12-08 13:25

Hvad for et filter skal jeg ind og åbne. har min eget mail server via cc,
kan ikke sende post til tdc's bruger

--
Tak på forhånd
Herman

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 07-12-08 13:36

"Jan Hermansen" <herman[fjern]@it.dk> skrev :

>Hvad for et filter skal jeg ind og åbne. har min eget mail server via cc,
>kan ikke sende post til tdc's bruger

Hvad prøver du at sende?

Hvad siger fejlmeddelelsen?
--
Kerim

Fra : Jan Hermansen

Dato : 07-12-08 18:55

Mail server kommer kun med en fejl om at den ikke kunne sende den/de mail

Fra : Ole C

Dato : 07-12-08 19:13

Jan Hermansen skrev blandt andet:

> Mail server kommer kun med en fejl om at den ikke kunne sende den/de
> mail

Så har du sikkert skrevet en ugyldig adresse.

--
vh
Ole C

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-12-08 19:48

Jan Hermansen skrev:
> Mail server kommer kun med en fejl om at den ikke kunne sende den/de mail

Men hvilken fejl er det? Lad være med selv at "forklare",
giv os i stedet den ordrette fejlmeddelelse. Hvis der står
en mailadresse i fejlmeddelelsen, kan du forvanske den, så
spammerne ikke kan høste den, fx ved at ændre den til
"mailadresse@forvansket.invalid".

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk