USB stik på monitor. Hvad kan de bruges ti~
Fra : Poul

Dato : 09-12-08 09:17

På siden min Dell monitor er der to USB stik.
Hvad kan man bruge dem til?

Mvh. Poul

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-08 17:21

"Poul" <plod@mail.dk> skrev i meddelelsen
På siden min Dell monitor er der to USB stik.
Hvad kan man bruge dem til?
Mvh. Poul

Jeg bruger mine til mus, usb dongle og sync telefon. Men det kræver at du
har forbindelse til din computer med et kabel - ellers virker de ikke -

per

Fra : Mads

Dato : 09-12-08 19:47

On Tue, 9 Dec 2008 08:16:53 -0800 (PST), Poul <plod@mail.dk> wrote:

>På siden min Dell monitor er der to USB stik.
>Hvad kan man bruge dem til?
>
>Mvh. Poul

På min monitor (ikke en Dell) er det en USB hub.
Ud over skærmkablet, går der også et USB kabel
til PC'en og der kan så sluttes f.eks. en mus, et joystick
eller andet USB udstyr til bag på monitoren.
Det er jo ikke alle PC'ere der har USB stik i fronten og så
slipper man for at ligge og rode bag PC'en når der lige
skal kobls noget til.

mvh Mads

Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-12-08 23:10

Poul skrev bl.a.:

> På siden min Dell monitor er der to USB stik.
> Hvad kan man bruge dem til?

spare ryggen, så man ikke skal ned og kravle under skrivebordet...

Claus