Epson printer Stylus C82?
Fra : Claus Tersgov

Dato : 08-12-08 23:17

Hej

Hvordan er det med sådan een, sidder printhovedet i patronerne ligesom hos
HP eller er det et andet system?
Lider denne model også af det gamle epsonproblem med, at patronerne tørrer
ind?
Hvordan printer den?
Det er een, jeg har klunset, så kan det mon betale sig at købe patroner til
den?

Claus

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-12-08 13:32

In news:493d9ce0$0$90276$14726298@news.sunsite.dk,
Claus Tersgov <nospamnews2@tersgov.dk> typed:
> [...]
> tørrer ind?
> Hvordan printer den?
> Det er een, jeg har klunset, så kan det mon betale sig at købe

Jeg har en Epson Stylus C46, men jeg ved ikke om printhovedet sidder i
patronerne. Det har jeg ikke tænkt over. Jeg synes ikke at mine patroner er
tørret ind, men man kan ihvertfald købe meget billige patroner på nettet til
den.

Min Epson har så bare den ulempe, at den ikke virker sammen med min Vista.
Der er kun én driver på nettet til den, og den virker kun til XP ligegyldigt
hvad jeg har forsøgt. Nu har jeg så sat printeren til min mands computer med
XP, og der virker den perfekt, så jeg må udskrive den smule jeg har brug for
på hans computer.

Pokkers også med Vista's kompatibilitets-problemer. Det er snart både
hardware og programmer der er vrøvl med. De problemer havde jeg ikke med min
XP.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Allan Vebel

Dato : 09-12-08 23:15

Tove Krieger skrev:

> Min Epson har så bare den ulempe, at den
> ikke virker sammen med min Vista.

Du kan altså få en print/scan/copy til under 400
kroner, og så er den sikkert billigere i drift end
din Epson - og men 2 års garanti.

> Der er kun én driver på nettet til den, og den
> virker kun til XP ligegyldigt hvad jeg har
> forsøgt.

Så giv den sparket - sådan noget skal du ikke
lade dig irritere over.

http://www.brother.dk/g3.cfm/s_page/60960/s_level/21670/s_product/DCP135CZW1

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 10-12-08 06:25

Allan Vebel wrote:

> din Epson - og men 2 års garanti.

Nej.

Jesper Poulsen

Fra : Allan Vebel

Dato : 10-12-08 22:26

Jesper Poulsen skrev:

> Nej.

Jamen, så kalder vi det for 2 års reklamationsret

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 10-12-08 13:35

In news:493eede2$0$90273$14726298@news.sunsite.dk,
Allan Vebel <spam@do.not> typed:

> [...]
> kroner, og så er den sikkert billigere i drift end
> din Epson - og men 2 års garanti.

> Så giv den sparket - sådan noget skal du ikke

Tak for rådet Allan. Det er rigtigt nok, at der er trods alt større ting at
ærgres over. Nu har jeg så installeret den på min mands computer med XP, så
det klarer jeg mig med til jeg finder en anden (evt. på januarudsalget), det
kan sikkert betale sig.