Thunderbird starter op ved sidst indkom
Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 04-12-08 22:04

Hej

Jeg bruger Thunderbird til nyhedgrupper, men er lidt træt af den måde
den åbner op på.

Jeg HAR fundet ud af hvordan jeg fortæller den at jeg kun vil se første
indlæg og så selv tage stilling til om jeg vil åbne tråden ("Alt gr" + "\")

Men når jeg vælger en nyhedgruppe bliver jeg automatisk ledt over til
det sidst indkommende indlæg. Det er jeg ikke interesseret i. Vil bare
have den skal åbne op med alle trådene lukket og med sidst påbegyndte
tråd øverst.

Kan det lader sig gøre?

Mvh
Anders

Fra : Larsen

Dato : 10-12-08 08:58

Anders T. Nielsen skrev:
> [...]
> det sidst indkommende indlæg. Det er jeg ikke interesseret i. Vil bare
> have den skal åbne op med alle trådene lukket og med sidst påbegyndte

Hej

Vælg....vis, sorter efter, faldende.

Vælg.... vis, tråde, "vis kun første i tråden /"

men du skal gøre det i alle dine grupper.

mvh
Preben