Logitech cordless mouseman wheel
Fra : Lauridsen

Dato : 26-07-01 08:01

Hej
Jeg har inden for den sidste måned fået problemer med at min mus bruger en
masse strøm. Den bruger 2 stk. AAA batterier på 5-6 dage, hvor de før holdt
over 1 måned.
Nogen som har været ude for det samme ?

Mvh.
Lars

Fra : Mercenary

Dato : 26-07-01 09:31

Lauridsen <dsl30271@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9jof7r$9ng$1@sunsite.dk...
> [...]
> Jeg har inden for den sidste måned fået problemer med at min mus bruger en
> masse strøm. Den bruger 2 stk. AAA batterier på 5-6 dage, hvor de før

Ja.
Det hjalp at skifte til Duracell. De billige batterier blev ædt op i løbet
af 1-2 uger.

/Merc.

Fra : THF

Dato : 26-07-01 19:51

> [...]
>masse strøm. Den bruger 2 stk. AAA batterier på 5-6 dage, hvor de før holdt

Lyder helt vildt!!, mine plejer at holde 1/2 år, ved ca 3 timer dagligt
brug. De billigste batterier jeg har prøvet holdte ca 3 måneder.

--
MVH THF Cessna 182S

Fra : Steffen V Petersen

Dato : 26-07-01 20:22

> Jeg har inden for den sidste måned fået problemer med at min mus bruger en
> masse strøm. Den bruger 2 stk. AAA batterier på 5-6 dage, hvor de før
> [...]

Det lyder vildt. Min computer står tændt ca. 16 timer i døgnet, og jeg
bruger den i ca. 8. Jeg har et par billige batterier (de hedder PowerLife)
og de holder i mere end 3 måneder af gangen.

--
Venlig hilsen
Steffen V Petersen

Dixi...