E-Mail
webnoob 5265
Nyhedsgrupper i hotmail eller gmail?
Fra : Erik K.

Dato : 04-12-08 19:13

Jeg overvejer at skifte fra TDC til Fullrate og er helt klar over, at
Fullrate ikke har et mailprogram. - Jeg er derfor nødt til at bruge de
webbaserede mailprogrammer, som hotmail og gmail.
Sådanne adresser har jeg også, men er det muligt at føje nyhedsgrupper til
programmet? - Jeg kan ikke selv finde muligheden.
Hvis det ikke er muligt, hvorledes får jeg så adgang til nyhedsgrupperne??

Mvh
Erik

Fra : Ole C

Dato : 04-12-08 19:25

Erik K. skrev blandt andet:

> [...]
> nyhedsgrupper til programmet? - Jeg kan ikke selv finde muligheden.
> Hvis det ikke er muligt, hvorledes får jeg så adgang til

News har faktisk ikke noget med din mail at gøre (men du kan i øvrigt
fortsætte med at bruge Windows Mail til både Gmail og Hotmail).
Og til nyhedsgrupper kan du også fortsætte med at bruge din Windows Mail. Du
skal bare registrere dig (gratis) her:
http://dotsrc.org/usenet/
..
--
vh
Ole C

Fra : KentBM

Dato : 05-12-08 23:08

Erik K. skrev:
> Jeg overvejer at skifte fra TDC til Fullrate og er helt klar over, at
> Fullrate ikke har et mailprogram. - Jeg er derfor nødt til at bruge de
> webbaserede mailprogrammer, som hotmail og gmail.
Jeg har en mail-adresse på aim.com og læser den enten via webmail eller
i Thunderbird (imap). Du behøver altså ikke at "nøjes" med webmail.

--

Kent

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-12-08 23:36

KentBM skrev:

>Jeg har en mail-adresse på aim.com og læser den enten via webmail eller
>i Thunderbird (imap). Du behøver altså ikke at "nøjes" med webmail.

Det samme er muligt med gmail.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup