Erfaringer med PQI ram ??????
Fra : t-t-one

Dato : 26-07-01 07:52

Hejsa alle her i newsgruppen

Jeg skal til at have nye ram, og har som mange andre set at PQI ram er MEGET
MEGET billige -
Er der nogen der ude der kan dele erfaringer mht. PQI ram.
Jeg tænker på :
Er de 100 % OK !!!
Virker de til alle maskiner ?
o.s.v

På forhånd tak

t-t-one

--
\!/
(@@)

Fra : Kim Hansen

Dato : 26-07-01 08:34

On Thu, 26 Jul 2001 08:52:12 +0200, "t-t-one"
<t-t-one@hotmail.com> wrote:

> [...]
>MEGET billige -
>Er der nogen der ude der kan dele erfaringer mht. PQI ram.

Jeg har 3 stænger 128 mb PQI ram i min maskine, og de to kan
køre 146 MHz cas 2. Den sidste fik jeg først igår, og da min
maskine ikke er oc mere ved jeg ikke med den, men det vil
jeg da tro at den sagtens kan også.
De kører nu 133 cas 2 4way, og de kører uden probs.
Det er Via chipsæt jeg har, det har jeg hørt er bedst til
dem ??

M.v.h.
Kim Hansen
GSX 1100 EF
Fyn

Fra : Erik Henrichsen

Dato : 26-07-01 09:12

Hej,

jeg køre med en stang 512 MB. Den køre helt fint. Har hørt om problemer ved
133mhz - det var vist et dårligt parti. Jeg har selv ingen erfaringer da
mine køre 100 mhz.

Til Prisen kan man vist ikke blive meget snydt og der jo 10 års garanti

mvh
Erik

Fra : Mercenary

Dato : 26-07-01 09:29

t-t-one <t-t-one@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9joekb$23dg$1@news.cybercity.dk...
> [...]
MEGET
> MEGET billige -
> Er der nogen der ude der kan dele erfaringer mht. PQI ram.

Har haft en meget dårlig oplevelse med 512 MB (PC133) PQI. Efter at have
byttet skidtet 2 gange opgav jeg og købte mærkevare ram.

De få hundrede kroner der er til forskel er godt givet ud. Jeg vil anbefale
dig ikke at købe PQI.

P.S. Har læst i en anden tråd at PQI kører fint med VIA chipsæt. Jeg har VIA
og det kørte af skod.

/Merc.

Fra : Armitage

Dato : 26-07-01 10:11

"t-t-one" <t-t-one@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
MEGET
> MEGET billige -
> Er der nogen der ude der kan dele erfaringer mht. PQI ram.

Mine 256 PQI virker fint.

(Slot A 700mhz athlon og et via bundkort (Epox))

Fra : JBF

Dato : 26-07-01 10:25

> [...]
MEGET
> MEGET billige -
> Er der nogen der ude der kan dele erfaringer mht. PQI ram.

Byttede min 512 mb 1 gang nu kører de fint.

mvh.
JBF

Fra : Madsen

Dato : 26-07-01 12:58

"t-t-one" <t-t-one@hotmail.com> skrev:

> Er der nogen der ude der kan dele erfaringer mht. PQI ram.
> Jeg tænker på :
> Er de 100 % OK !!!
> Virker de til alle maskiner ?

2 x 512 Mb. PQI på 133 Mhz. kører her uden problemer.
(Asus CUV4X-D, med Via chipset)

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Jakob Andersen

Dato : 26-07-01 16:13

Kører fint her 512 mb 133 mhz med via chip, aldrig byttet

Jakob

Fra : Anonn

Dato : 26-07-01 16:57

Også 512PQI her - spiller MAX!

Virker de ikke første gang kan de byttes - de er jo i særklasse med den
pris...

133Mhz her...

Fra : soren klein

Dato : 26-07-01 19:28

wrote:

> [...]
>MEGET billige -
>Er der nogen der ude der kan dele erfaringer mht. PQI ram.

jeg et par stks 128 mb .. og nogle 512 mb og har aldrig set
problemer.. hverken på intel eller via chipsæts (selvfølgelig ikke 512
på intel.....) annyways jeg er meget tilfreds!!

Søren