Mountain Dew
Fra : martinandersen1976@g~

Dato : 03-12-08 20:25

Er det muligt at købe de specielle Mountain Dew man kan få ovre i USA
(dem med kirsebær, hindbærsmag)??

De hedder vistnok cherry og red fusion

http://en.wikipedia.org/wiki/Mountain_Dew

Har ledt og ledt efter en netbutik der forhandler cherry udgaven, men
ak

Fra : Linde

Dato : 04-12-08 19:32

<martinandersen1976@gmail.com> skrev i meddelelsen
Er det muligt at købe de specielle Mountain Dew man kan få ovre i USA
(dem med kirsebær, hindbærsmag)??

De hedder vistnok cherry og red fusion

Nu kende rjeg ikke meget til de alternative varianter, men det er ikke denne
her, vel?

http://www.dialife.dk/product.asp?product=195

De har i øvrigt også root beer fra A&W...herligt produkt at hælde over
vanilleis

Mvh
Linde

Fra : Lars Ehlers

Dato : 05-12-08 20:13

On Thu, 4 Dec 2008 19:32:13 +0100, "Linde" <delinde@gmailfjern.com>
wrote:

>De har i øvrigt også root beer fra A&W...herligt produkt at hælde over
>vanilleis

Root beer float.... Mmmm
--
Lars Ehlers

Fra : Jakob Griffel

Dato : 04-12-08 21:12

> http://en.wikipedia.org/wiki/Mountain_Dew

"Nettovægt 4260 ml." Haha...

--
Hilsen Jakob

Fra : ShutEye

Dato : 05-12-08 13:15

> "Nettovægt 4260 ml." Haha...

Kan godt se det sjove (mangler man ikke at oplyse massefylde? lol) ... men
jeg kan bare ikke finde ud af hvor du har læst det :)

Fra : Jakob Griffel

Dato : 05-12-08 14:20

> Kan godt se det sjove (mangler man ikke at oplyse massefylde? lol) ... men
> jeg kan bare ikke finde ud af hvor du har læst det :)

Ooops...

Det var vist det forkerte link jeg saksede, jeg mente linket fra det
foregående indlæg:

Fra : ShutEye

Dato : 05-12-08 15:32

> http://www.dialife.dk/product.asp?product=195

Tak for det, nysgerrigheden stillet (for nu) :)

Fra : martinandersen1976@g~

Dato : 08-12-08 18:38

Perfekt, tusind tak for linket!

Dette er gudesodavanden over dem alle, kunne Tuborg eller Carlsberg
ikke putte denne Mountain Dew med kirsebærsmag i deres sortiment ;)