Film
Fra : Ukendt

Dato : 03-12-08 17:25

Vi er en flok mc'ister som til Januar skal mødes og se nogle film, og gerne
nogle hvor der er mc'er med i handlingen. Så som "The Worlds Fastest Indian"
Er der nogen her i NG som kender nogle film, som er værd at se ?

--
Venlig hilsen
Bo

Fra : Nielsen

Dato : 03-12-08 17:53

"Bo S." <hanbo(snabelA)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Indian"
> Er der nogen her i NG som kender nogle film, som er værd at se ?

Topgun. Maverick kører på en Kawazaki!

/Ths.

Fra : Brian Sørup

Dato : 03-12-08 19:29

"Nielsen" <ths@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> "Bo S." <hanbo(snabelA)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Topgun. Maverick kører på en Kawazaki!

Det skulle være film med MC'er i .......

--
Brian Sørup
VFR 750 F RC36

Fra : Nielsen

Dato : 03-12-08 23:44

OK, der er kun en MC - men de der andre maskiner er da ret imponerende..!

/Ths.

Fra : Torben Scheel

Dato : 04-12-08 18:13

Nielsen wrote:
> OK, der er kun en MC - men de der andre maskiner er da ret imponerende..!
>
> /Ths.

De skulle også være værd at se

--
vh
Torben

Fra : Søren Larsen

Dato : 03-12-08 22:29

"Bo S." <hanbo(snabelA)tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Indian"
> Er der nogen her i NG som kender nogle film, som er værd at se ?

Newt Bridges startede 07-11-2008 21:02 tråden "Anbefaling af
motorcykelfilm".

Hvis jeg vidste hvordan havde jeg lagt et link til tråden her.

/Søren

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-12-08 23:47

Søren Larsen skrev:

> Hvis jeg vidste hvordan havde jeg lagt et link til tråden her.

http://kortlink.dk/62rw
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Niels Stoltze

Dato : 03-12-08 23:04

Beyond The Law, http://www.imdb.com/title/tt0103805/

--
/Stoltze

Fra : Nielsen

Dato : 03-12-08 23:47

Hvad med Wild Hogs? Det er godt nok kun HD'ere, så det med MC er jo
selvfølgelig en smagssag
Filmen er da meget sjov (som en Morten Koch) - men jeg er da glad for, at
jeg ikke så den i biografen....

/Ths.

Fra : Jim Andersen

Dato : 04-12-08 09:09

Bo S. wrote:
> [...]
> gerne nogle hvor der er mc'er med i handlingen. Så som "The Worlds
> Fastest Indian" Er der nogen her i NG som kender nogle film, som er

The Wild One
http://www.imdb.com/title/tt0047677/

/jim

Fra : PMH

Dato : 04-12-08 12:05

> [...]
> Indian"
> Er der nogen her i NG som kender nogle film, som er værd at se ?

"Harley Davidson and the Marlboro Man"
med Mickey Rourke og Don Johnson.
Faktisk en ok film..
http://www.imdb.com/title/tt0102005/

PMH

Fra : PMH

Dato : 04-12-08 12:08

"PMH" <tjaa@tjaa.dk> skrev i en meddelelse

> "Harley Davidson and the Marlboro Man"
> med Mickey Rourke og Don Johnson.
> Faktisk en ok film..
> http://www.imdb.com/title/tt0102005/
>

> PMH

Og så selvfølgelig filmen over dem alle "EasyRider"
med Dennis Hopper og Peter Fonda.
http://www.imdb.com/title/tt0064276/

PMH

Fra : Søren Grønbech

Dato : 04-12-08 13:05
Fra : Søren Grønbech

Dato : 04-12-08 13:07

og
http://www.youtube.com/watch?v=ud_gXPCMUDw

Fra : Armand

Dato : 04-12-08 16:20

Søren Grønbech skrev:
> http://www.youtube.com/watch?v=5zJ-zqM_MZk

Godt for ham at han ikke har prøvet sine egoflip af i f.eks. Spanien
hvorfra der tidligere har været linket til behandlingen af bankrøvere på
to hjul :-|

--
Armand.

Fra : oz3bto

Dato : 04-12-08 19:16

> [...]
> Indian"
> Er der nogen her i NG som kender nogle film, som er værd at se ?

Hvis i vil ha et godt grin så Wild Hogs.. Der er en del fede maskiner at
kikke på.. Bla. en del bygget af OCC

Fra : Arvid Lövik

Dato : 04-12-08 21:33

Bo S. skrev:
> Vi er en flok mc'ister som til Januar skal mødes og se nogle film, og gerne
> nogle hvor der er mc'er med i handlingen. Så som "The Worlds Fastest Indian"
> Er der nogen her i NG som kender nogle film, som er værd at se ?

One Man's Dream - The Britten Bike Story

http://www.manxshop.com/index.php?main_page=product_info&products_id=1

mvh
Arvid

Fra : Steen Gruby

Dato : 05-12-08 23:00

On Thu, 04 Dec 2008 21:32:37 +0100, Arvid Lövik <arvid@lovik.net>
wrote:

Hej.

>One Man's Dream - The Britten Bike Story
>
>http://www.manxshop.com/index.php?main_page=product_info&products_id=1

Det er den ultimative film om en mand der følger sin drøm.
Bedste sene i filmen er der hvor Britten har ligget i baghjulet på en
fabriks Ducati i hele racet og så lægger sig på siden af den i en
wheelie - Tror du du kører stærkt?

Et andet bud kan være "Faster", filmen om moto GP set fra bagsiden.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Armand

Dato : 06-12-08 00:40

Steen Gruby skrev:

> Et andet bud kan være "Faster", filmen om moto GP set fra bagsiden.

Ups!
Fok mig lige til at mindes om den noget gamle (1980, siger Google)
"Silver dream Racer" med David Essex, der handler om en mands drøm om at
vinde GP'et - Masser af teknisk snak og linsen ned i finmekanik !

--
Armand.

Fra : Brian Christensen

Dato : 05-12-08 22:39

Fixing the shadow - http://www.imdb.com/title/tt0103805/

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-08 22:23

Tak for gode indput.

--
Venlig hilsen
Bo

Fra : André S Hansen

Dato : 10-12-08 13:18

> [...]
> Indian"
> Er der nogen her i NG som kender nogle film, som er værd at se ?

Wild hogs

http://www.youtube.com/watch?v=Cg52C-no-C4

Andre S Hansen

Fra : Jim Andersen

Dato : 17-12-08 09:42

Bo S. wrote:
> [...]
> gerne nogle hvor der er mc'er med i handlingen. Så som "The Worlds
> Fastest Indian" Er der nogen her i NG som kender nogle film, som er

Hov, jeg glemte da lige "De nåede færgen":

http://www.dfi.dk/DfiKataloget/Titler/Filmbeskrivelse.htm?id=11646

<ed2k://|file|De_n%C3%A5ede_f%C3%A6rgen_Dreyer_1948_DVDrip_Xvid_Mp3.avi|262148096|16C1AA421CA5E66C087D3F4F9F63308F|h=V53EICGPNJEJ7JJYLVPVJTY2OCS7QBQO|/>

/jima

Fra : Hans/NTV

Dato : 18-12-08 10:50

Prøv Freebird