Så blev den blå avis helt gratis !
Fra : Per

Dato : 03-12-08 15:32

Hej Alle !

Her er en supernyhed.

Den Blå Avis er nu blevet gratis også i net-udgaven.

Man skal således ikke betale for at at få oplysninger om sælger mere. Gratis
at indrykke og gratis at læse (det hele) i annocerne.

Så kan det være at den sædvanlige brok i gruppen, når nogen formastede sig
til at spørge til et tlf. nummer i en annonce forstummer.

Tak DBA:

mvh. Per

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 03-12-08 19:46

Per skrev den 03 dec 2008 i

klip

> Man skal således ikke betale for at at få oplysninger om sælger
> mere. Gratis at indrykke og gratis at læse (det hele) i annocerne.

Gratis fordi man nu bliver belemret med en kæmpe mo#¤%&fu#¤%r reklame
for mobiltelefoner der fylder det halve af siden, jotak.

> Så kan det være at den sædvanlige brok i gruppen, når nogen
> formastede sig til at spørge til et tlf. nummer i en annonce
> forstummer.

Nix, jeg skal, som du kan se, nok finde på noget at brokke mig over
Men du har da al mulig grund til at håbe, at der ikke er nogen der
spørger om et telefonnummer der er gratis tilgængeligt.

--
Mvdlh - Arne Lorenzen - dmcn # 626 - dfmc # 183
Info danske nyhedsgrupper: http://usenet.dk

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 04-12-08 16:43

Arne Lorenzen <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> Per skrev den 03 dec 2008 i
>
> klip

> Gratis fordi man nu bliver belemret med en kæmpe mo#¤%&fu#¤%r reklame
> for mobiltelefoner der fylder det halve af siden, jotak.

Så er det at jeg bliver så glad for min AdBlock Plus til Firefox

Her er et link til de trængte http://adblockplus.org/en/
NB: kræver Firefox 2.0+

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 08-02-09 12:09

Kai Harrekilde-Petersen skrev den 04 dec 2008 i

> Så er det at jeg bliver så glad for min AdBlock Plus til Firefox
>

> Her er et link til de trængte http://adblockplus.org/en/
> NB: kræver Firefox 2.0+

Bør følgende bekymre?

Sikker forbindelse mislykkedes.
addons.mozilla.org bruger et ugyldigt sikkerhedscertifikat.
Der stoles ikke på certifikatet, fordi der ikke stoles på udstederens
certifikat.
(Fejlkode: sec_error_untrusted_issuer)

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 03-12-08 22:17

> [...]
> sig til at spørge til et tlf. nummer i en annonce forstummer.
>
>Imponerende! Nu har du også opdaget det Hans Paulin startede en tråd
Lad os da endelig starte nye tråde uden at læse de gamle, det gør det så
dejlig nemt at finde rundt i tingene;-(
--
Michael D

Fra : Per

Dato : 03-12-08 22:29

Michael Dahlberg wrote:

> Lad os da endelig starte nye tråde uden at læse de gamle, det gør det
> så dejlig nemt at finde rundt i tingene;-(

Ja det var en flot overskrift han havde valgt .... NOT.

/Per

Fra : claus b.p.

Dato : 04-12-08 02:03

Per wrote:
> [...]
>
> Så kan det være at den sædvanlige brok i gruppen, når nogen
> formastede sig til at spørge til et tlf. nummer i en annonce

Det er da ikke noget at takke nogen for. Bare en konsekvens af almindelig
markedslogik, og så selvfølgelig det faktum at Ebay har købt DBA.

/Claus

Fra : Tau

Dato : 04-12-08 07:31

> [...]
>
> Så kan det være at den sædvanlige brok i gruppen, når nogen formastede sig
> til at spørge til et tlf. nummer i en annonce forstummer.

Det var også på tide, jeg har tit været inde på siden, men jeg nægtede at
betale for oplysninger, som måske bare førte til, at varen allerede var
solgt.

Poul

Fra : Thomas Makro

Dato : 04-12-08 02:27

On Dec 4, 7:31 am, "Tau" <cra...@craner.dk> wrote:
> Det var også på tide, jeg har tit været inde på siden, men jeg nægtede at
> betale for oplysninger, som måske bare førte til, at varen allerede var
> solgt.
God pointe. Det har også irriteret mig...

Der er efterhånden også så mange gratis alternativer, som i øvrigt
ikke er lige så sløve som DBA, at jeg længe kun har brugt DBA som
sidste mulighed.
Her er i øvrigt en oversigt:
http://www.dmcn.dk/?/links/default.asp?KATEGORI=39

Nogen der ved hvad DBA nu skal leve af - reklamer?

--
Thomas Makro
** Farten holder trafikanterne vågne **

Fra : Carsten

Dato : 04-12-08 12:51

"Thomas Makro" <thomasmakro@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

>Nogen der ved hvad DBA nu skal leve af - reklamer?

Det er jo kun for køber at annonce-læsning er gratis. Det koster stadig for
sælger når han ikke kan nøjes med tekst, men også godt vil have 2-4 billeder
og fed tekst mv. på.

Carsten