Forkromning nordsjælland?
Fra : supermagnavf700@gmai~

Dato : 03-12-08 02:33

Hej

Jeg skal have forkromet nogle MC dele. Nogen der kender et godt sted
at få det gjort i københavn/nordsjælland?

Hilsen Thomas
vf700

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-12-08 10:39

Jeg har hørt godt om http://www.tempo-krom.dk/ - men ingen erfaringer.

--
vh
Torben

Fra : Jørgen

Dato : 03-12-08 11:02

> Jeg har hørt godt om http://www.tempo-krom.dk/ - men ingen erfaringer.
>
> --
> vh
> Torben

Har fået lavet lidt forkromning hos Tempo-krom i Herlev med et meget flot
resultat

Vh
Jørgen
May the multitude of wheels in your head always control the two wheels
between your legs.

Fra : Ole Mogensen

Dato : 04-12-08 15:46

Jørgen wrote:
> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har fået lavet lidt forkromning hos Tempo-krom i Herlev med et meget flot
> resultat

Forbehandler de også stumperne, eller skal de forbi et
metalsliberi først ?

> Vh
> Jørgen
> May the multitude of wheels in your head always control the two wheels
> between your legs.

Ole

Fra : Jørgen

Dato : 06-12-08 12:58

"Ole Mogensen" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i en meddelelse

> Forbehandler de også stumperne, eller skal de forbi et
> metalsliberi først ?

Så vidt jeg errindrer samarbejder de med et metalsliberi/-pudseri i Søborg
(Gladsaxe Metalsliberi ApS, Sydmarken 31 A, 2860 Søborg. tlf.: 39 56 45 43),
så du behøver ikke selv at få delene slebet/pudset/poleret inden
forkromningen.

Fra : Ole Mogensen

Dato : 10-12-08 15:56

Jørgen wrote:

> [...]
>
> Vh
> Jørgen
> May the multitude of wheels in your head always control the two wheels

Jeg brugte Gladsaxe MS sidst og må indrømme at det rustfrie var
flot, men noget af det forkromede var så dårligt at jeg bestilte
nye dele i stedet.

Ole Mogensen

Fra : none

Dato : 23-12-08 19:08

Jørgen wrote:
> [...]
>
> Vh
> Jørgen
> May the multitude of wheels in your head always control the two wheels

Værløse Galvaniske. Vagerholm i Værløse.

Fra : supermagnavf700@gmai~

Dato : 03-12-08 11:49

Mange tak for svaret. Jeg prøver dem :)

Hilsen Thomas