En æra er ovre! :-D
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-12-08 09:36

Ikke flere forespørgsler om oplysninger fra dba vil reducere indlæggene hér
på linien med 50+% :

http://fpn.dk/penge/article1532226.ece
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Søren

Dato : 03-12-08 12:26

> Ikke flere forespørgsler om oplysninger fra dba vil reducere indlæggene
> [...]

ærgeligt, - havde lige fået nye forsyninger af cola og popcorn købt hjem

Søren

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-12-08 12:38

Søren skrev:

> ærgeligt, - havde lige fået nye forsyninger af cola og popcorn købt
> hjem

Hvor bor du?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : S.B.

Dato : 03-12-08 21:39

> Hvor bor du?
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

Århus...
Men har fodret ungerne med popcorn, slap jeg for at lave aftesmad,
og colaen kan jeg vel fortynde med noget af det som står i skabet inde i
stuen :)

Søren

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-12-08 23:44

S.B. skrev:

> colaen kan jeg vel fortynde med noget af det som står i skabet
> inde i stuen :)

Hospitalssprit?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : S.B.

Dato : 04-12-08 07:14

> Hospitalssprit?
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

Muligvis, står på udenlandsk og er købt i en lille landsby 30 - 40 km vest
for Blance i Spanien
Dit gæt er lige så godt som mit mht hvad indholdet er.
Men som grøndlænderne siger - kan det flyde, kan det drikkes

Søren

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 04-12-08 09:27

S.B. skrev:

> kan det flyde, kan det drikkes

Og har det en puls...
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Leonard

Dato : 04-12-08 18:26

Hans Paulin (6310) wrote:

> Og har det en puls...

Så har det stået forlænge i skabet ...

--
Leonard
Hellere komme forsent i dette liv end for tidligt til det næste ...

Fra : Torben Scheel

Dato : 05-12-08 11:23

Leonard wrote:

> Så har det stået forlænge i skabet ...