MS Windows
briani 27239
Vista - Fjerne gadget sidebar ?
Fra : SpookiePower

Dato : 03-12-08 03:11

Hvordan fjerne jeg den gadget sidebar som vises ude til venstre ?

Jeg har fundet denne hjælp -
http://www.howtogeek.com/howto/windows-vista/disable-windows-sidebar-in-vista/
Men af en eller anden grund, så har jeg ikke denne
"properties"-mulighed.

Jeg ville gerne have den fjernet helt, og ikke kun
minimere den.

Fra : Kim

Dato : 03-12-08 12:11

"SpookiePower" skrev i meddelelsen
[...]

Hej

Du højre klikker på ikonet for Windows sidepanel i menu proceslinien (den er
til venstre for uret)
og vælger egenskaber. Fjern fluebenet i 'Start sidepanel. når windows
starter'

- Kim

Fra : SpookiePower

Dato : 03-12-08 14:13