Ny router til 25/25 Mbit med 802.11n
Fra : Michael Nielsen

Dato : 03-12-08 21:47

Hej i gruppen

Jeg har lige fået opgraderet min fiber forbindelse til 25/25 Mbit og det kan
min LinkSys WRT54G v2.2, med DD-WRT firmware, ikke følge med til. Jeg har
også længe gerne ville have en router der kunne udnytte 802.11n, da min
bærbar med Intel Pro 4965 AGN WIFI netkort understøtter dette.

Nu er spørgsmålet så, hvad jeg skal købe, jeg har været rigtig glad for min
WRT54G med DD-WRT firmware, så jeg vil gerne have en LinkSys igen, som har
mulighed for at bruge DD-WRT. Jeg kan ikke lige se, hvad jeg skal passe på
osv. Kan huske at der var nogle versioner af WRT54G som ikke var så gode,
sådan noget vil jeg gerne undgå at løbe ind i.

Så hvad skal jeg købe?
Må gerne kunne følge med op til 50/50 Mbit og måske 100/100 Mbit, det er nok
ikke så langt væk længere. Gbit LAN en fordel, men ikke et krav.

Best regards
Michael Nielsen
michael.nielsen(snabela)mvb.net

Fra : Nicolai

Dato : 03-12-08 22:36

http://www.smallnetbuilder.com/component/option,com_chart/Itemid,189/

Fra : Finn Stampe Mikkelse~

Dato : 04-12-08 00:23

"Michael Nielsen" <michael.nielsen@mvb.net> skrev i meddelelsen
> [...]
> har også længe gerne ville have en router der kunne udnytte 802.11n, da
> min bærbar med Intel Pro 4965 AGN WIFI netkort understøtter dette.

Hej

Jeg havde samme problem, da jeg skiftede fra 15/1 til 25/25 og har haft stor
glæde af denne her...:

NetGear RangeMax Next WNR845T

Har sidenhen skiftet til 50/50 og ligeledes her, har den opført sig ganske
problemfrit, trods mange (rigtigt mange) forbindelser igennem den på en gang

/Finn

Fra : Klaus G.

Dato : 10-12-08 00:40

> [...]
> problemfrit, trods mange (rigtigt mange) forbindelser igennem den på en
Synes ikke jeg kan finde den på edbpriser? Er der kommet en afløser?

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Finn Stampe Mikkelse~

Dato : 12-12-08 11:17

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message

> Synes ikke jeg kan finde den på edbpriser? Er der kommet en afløser?
>

> --
> Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
> www.seth-enoch.dk/gallery

Hej

Umiddelbart vil jeg tro denne er en nyere version

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=427416&searchArea=&Soegeord=

Eller WNR834

Det vigtigste af alt er, at du skal gå efter en GigaBit router og spar ikke
på prisen. Det kommer tilbage og bider dig i røven...

/Finn