Hjemmekode java formular med periodisk udf~
Fra : olesen

Dato : 03-12-08 11:41

Hej alle

Jeg har kodt en lille java function til at skjule/vis nogle
"div'er"....
Det virker også fint, men en gang imellem får den feks vist område 2
men ikke skjult område 1.

Ved at "klikke" tilbage til område 1 igen og tilbage til område 2
virker alt igen.

Sig til hvis jeg skal uddybe mere.....
Alle forslag er meget velkommen

function fane(fanenr)
   {
    if (!aktuelle_fane_id == "")
         document.getElementById(aktuelle_fane_id).style.visibility =
"hidden";
         document.getElementById(aktuelle_menu_id).className="xcurrent";
      var fane_id = "fane_" + fanenr;
      var menu_id = "menu_" + fanenr;
       aktuelle_fane_id = fane_id;
      aktuelle_menu_id = menu_id;

      document.getElementById(menu_id).className="current";
       document.getElementById(fane_id).style.visibility = "visible";
   }

//MOL

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-12-08 20:15

olesen wrote:

> Sig til hvis jeg skal uddybe mere.....

Til. Med andre ord, læg din side online og kom med et link, så vi ved
selvsyn kan iagttage fejlen.

Erik Ginnerskov

Fra : olesen

Dato : 03-12-08 12:21

> Til. Med andre ord, læg din side online og kom med et link, så vi ved
> selvsyn kan iagttage fejlen.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Erik Ginnerskovhttp://hjemmesideskolen.dk-http://ginnerskov.dkhttp://vestfynswebdesign.dk-http://html-faq.dk

Desværre ikke i øjeblikket, skal se hvad jeg kan gøre...

//MOL

Fra : Birger Sørensen

Dato : 03-12-08 22:03

olesen forklarede:
> [...]
>
>       document.getElementById(menu_id).className="current";
>        document.getElementById(fane_id).style.visibility = "visible";

Java? Det ligner da til forveksling meget mere javascript...

Det øvrige er vi nødt til at se i funktion for at have nogen chance for
at vurdere.

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : olesen

Dato : 04-12-08 02:48

> Java? Det ligner da til forveksling meget mere javascript...
>
> Det øvrige er vi nødt til at se i funktion for at have nogen chance for
> at vurdere.
>
> Birger

Yes, beklager det er naturligvis javascript...

Jeg vil lige se om jeg kan få strikket noget sammen

Min nuværende function indgår nemlig i en visual dataflex webApp
løsning som jeg ikke bare lige kan smide op (desvære)....

//MOL