E-Mail
webnoob 5265
Bedømmelse af Coolemail.dk
Fra : Michael Guldhammer

Dato : 03-12-08 01:26

Hej NG.

I et forsøg på at lave en god og stabil mailservice vil jeg gerne have jeres
input,
på hvad i syntes der er skidt og godt ved Coolemail.dk, og evt nogle nye
ide'er.

Med venlig hilsen
Michael Guldhammer

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 03-12-08 01:56

Michael Guldhammer sendte dette med sin computer:
> [...]

> input,
> på hvad i syntes der er skidt og godt ved Coolemail.dk, og evt nogle nye

At du i ovenstående tekst ikke laver et direkte link, så man er fri for
klippe klistre

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : Michael Guldhammer

Dato : 03-12-08 13:09

"Brian Vestergaard" <mail2brianvestergaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Michael Guldhammer sendte dette med sin computer:

> At du i ovenstående tekst ikke laver et direkte link, så man er fri for
> [...]

Ah, ja det var en fejl..........det må i undskylde.

Mvh
Michael Guldhammer

Fra : Mads

Dato : 03-12-08 20:05

On Wed, 3 Dec 2008 13:09:23 +0100, "Michael Guldhammer"
<mivs@krazymail.dk> wrote:

>Ah, ja det var en fejl..........det må i undskylde.

Men lærte du noget af det? Næh, åbenbart ikke.

Fra : Michael Guldhammer

Dato : 03-12-08 22:31

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> Men lærte du noget af det? Næh, åbenbart ikke.

Jo det lærte jeg, linket er www.coolemail.dk var bare lidt for hurtig til at
skrive besvarelsen.

Mvh
Michael Guldhammer

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-08 22:57

On 2008-12-03 01:25:58 +0100, "Michael Guldhammer" <mivs@krazymail.dk> said:

> [...]
> input,
> på hvad i syntes der er skidt og godt ved Coolemail.dk, og evt nogle nye

Et par tanker:
* Mailadresse på valgfrit domæne << et domæne du/I har valgt - ikke mit
eget, så knap så valgfrit
* Nyt kontrolpanel << Vås. Hvis jeg er ny kunde, så er det nyt for mig.
Hvis jeg er gammel kunde så er jeg ikke målgruppen for de 2 bokse med
info. Skriv i stedet hvilket kontrolpanel (system) der benyttes - det
kan give en information for nogle.
* Adgang til mailkonto gennem f.eks. .... Det må man forvente!
Umiddelbart er der her tale om POP3, men både POP3 og IMAP er nævnt
længere nede på listen.
* 10 postlister - er det hjemmestrikket eller f.eks. mailman
* 50 E-mail-adresser - Er det POP'er eller alias? (antageligt POP, men
så kunne man nævne, at der var mulighed for xxx email alias
* Spamfilte/virusfilter - igen, hvilket software benyttes der?
* Webmail - igen, hvilket software benyttes der?

Og personligt så syntes jeg ikke en mail med vedhæftede filer på maks.
10 MB er meget nu til dags.

Husk lige at få styr på de danske bogstaver i jeres betingelser (det er
ikke alle steder de er ok)

Jeg ville vælge at gøre forskel i betingelserne mht. om det er den
gratis service eller pro service der benyttes. Hvis man bruger sit eget
domæne, så vil jeg mene, at der skal være en større frihedsgrad (f.eks.
udsendelse af pornografisk materiale og racistisk materiale - begge
dele er lovligt i DK).

En email konto slettes automatisk såfremt..... <<< Ok på gratis
versionen, men slet ikke ok på en pro (med eget domæne) service efter
min mening.

mvh. Joakim, der måske tænker for meget på b2b

Fra : Michael Guldhammer

Dato : 03-12-08 23:36

<JHP> skrev i en meddelelse

> [...]
> men slet ikke ok på en pro (med eget domæne) service efter min mening.
>

> mvh. Joakim, der måske tænker for meget på b2b

Hej Joakim.

Tak for dine inputs, jeg vil straks kigge på dem.

Mvh
Michael Guldhammer