Tom tom 7 på HTC Touch
Fra : Janner

Dato : 02-12-08 17:29

Hej,

Har på denne fantastiske fon installeret tom tom 7... MEN ingen roser uden
torne. Har fra de gode gamle pda dage nogen tom tom kort liggende, men
hvordan kan man bruge dem i TT7? Går jeg ind under kort lader den mig kun
vælge et "gratis kort" over min hjemby som den selv har downloaded.

Ideer?

På forhånd tak og go jul

Fra : Kim

Dato : 04-12-08 20:52

"Janner" <baumspieler@NOTVALID.NONO> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvordan kan man bruge dem i TT7? Går jeg ind under kort lader den mig kun
> vælge et "gratis kort" over min hjemby som den selv har downloaded.

Har du købt TT7 uden kort ?
Det vidste jeg ikke man kunne...

--
Kim

Fra : Janner

Dato : 05-12-08 09:04

> Har du købt TT7 uden kort ?
> Det vidste jeg ikke man kunne...

Det kan man sagtens der var jo lang vej inden TT7 overhovedet kom til
Danmark

Fra : Kim

Dato : 06-12-08 12:41

"Janner" <notvalid@notvalid> skrev i en meddelelse

> Det kan man sagtens der var jo lang vej inden TT7 overhovedet kom til
> Danmark
Er det mest logiske så ikke at spørge der hvor du
har anskaffet dig TT7 ? De sælger nok osse kort..

--
Kim

Fra : Janner

Dato : 07-12-08 09:56

"Kim" <No@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er det mest logiske så ikke at spørge der hvor du
> har anskaffet dig TT7 ? De sælger nok osse kort..

Kim du er da mere end almindeligt imponerende klog, fatter ikke du gider
svare når du det der kommer ud bare er vomitus.
Da jeg anskaffede mig TT7 kunne jeg få kort over dele af Asien osv. så kan
du selv tænke dig til resten hvis ikke det er for meget forlangt.

/Jan

Fra : Kim

Dato : 07-12-08 11:34

> [...]
> Da jeg anskaffede mig TT7 kunne jeg få kort over dele af Asien osv. så kan
> du selv tænke dig til resten hvis ikke det er for meget forlangt.

Der skal ikke meget til at fornærme dig ???
Mit svar var faktisk relativt seriøst ment.
Du svarede selv ja til, at man godt kunne købe TT7, og derfor
ville det vel være logisk, at henvende sig til en forhandler af TT.
Alternativt benytte sig af TT's support. Den skulle efter
sigende fungere fint.
Hvis alt det kikser, må du ud på det grå marked...

--
Kim