p990i telefonlås
Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-12-08 16:11

Hey,

Min kæreste har en p990i'er fra hendes firma liggende, den er blevet
låst med en telefonlåsekode som ingen kan huske... hvad gør man ved
det? kan man fjerne den selv? (har prøvet "løsningerne" fra google
men de har ikke givet resultat)..

Alternativt, kender nogen en billig biks i kbh, helst på Nørrebro,
der kan fikse den?

// Hans

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 01-12-08 18:08

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> men de har ikke givet resultat)..
>
> Alternativt, kender nogen en billig biks i kbh, helst på Nørrebro,

Det er sukret en 4 eller 5 ciffer prøv med 1234 eller 12345 hvis den ikke er
blevet ændret

Kim

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-12-08 15:12

Kim Schmidt Wind wrote:
> Det er sukret en 4 eller 5 ciffer prøv med 1234 eller 12345 hvis den ikke er
> blevet ændret

Begge er prøvet.. også 00000 som åbentbart er standard-koden..

// Hans

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 03-12-08 00:05

> Begge er prøvet.. også 00000 som åbentbart er standard-koden..
>
> // Hans

Ifølge det jeg har kunne finde om det er det 0000 som er standard alså kun 4
nuller.
Her følge linket til online brugevejledning
http://www.sonyericsson.com/cws/support/phones/detailed/webguide/p990i?cc=dk&lc=da

Kim