Kinesiske motorcykler ruster.
Fra : Per

Dato : 01-12-08 20:50

http://fpn.dk/motor/mc/article1530158.ece

Til gruppens orientering.

/ Per

Fra : Andersen [3650]

Dato : 01-12-08 23:04

Per forklarede den 01-12-2008:
> http://fpn.dk/motor/mc/article1530158.ece
>
> Til gruppens orientering.
>
> / Per

Åhhhh nej, chokerende nyheder.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Kim Olsen

Dato : 01-12-08 23:33

Ja gu ruster de - det gør tyske og japanske også hvis man ikke plejer
dem....

Sjovt nok er motorcyklen i artiklen en cykel der har mindst 2 år på bagen.
Modellen er da udgået for længst.

Tjek evt. forum på www.kinojserklubben.dk

Klubbens 700 medlemmer er relativt enige om, at cromen ER dårligere end på
en japaner, men faktisk ikke ret meget.
At man ser flere rustne cykler skyldes måske, at der ikke ofres ret meget
vask og polering på en MC til 10-15.000 kr. Og at en større del af
kinesercyklerne bruges hele året.

Min Lifan er 2 år gammel og kører både sommer og vinter.
Vedligehold foregår ved spuling med koldt vand. Og den er ikke rusten.
tjek selv billederne: www.kims.pahn.dk

Kim Olsen
Lifan 250-4 årg. 2006

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 02-12-08 00:51

Kim Olsen skrev:
> [...]
>
> Min Lifan er 2 år gammel og kører både sommer og vinter.
> Vedligehold foregår ved spuling med koldt vand. Og den er ikke rusten.

§ 5
stk. 1:
En motorcykel vil altid fremstå uden fejl og mangler overfor ejeren

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-08 01:12

Jeg kom til at købe en sådan Geealy 150 ccm i en brandert for 1500 kr lidt
skadet men kun 2 år gammel , han vil have 2500 kr for den jeg sagde 1500 kr
konen sagde Top og ja hun var den klogeste af os 3

PS den ruster ikke , den formulder , jeg har ikke engang forsøgt at starte
den , og skal vi ikke bare lade det blive sådan ;)

Og ingen ider om hvad den evtl kan bruges til Tak ;)

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 02-12-08 08:36

"PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> PE
> x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

"Og ingen ider om hvad den evtl kan bruges til Tak ;)"

- såmegen fantasi har jeg heller ikke....i det mindst ikke i ædru tilstand

Jesper Hedegaard
BMW F650ST når vejret spiller
Suzuki Jimny når det spilder

Fra : Anders Houmark

Dato : 02-12-08 19:14

> [...]
> den , og skal vi ikke bare lade det blive sådan ;)
>
> Og ingen ider om hvad den evtl kan bruges til Tak ;)

Hahah, er det ikke den du har stående i skuret, savet MIDT OVER? :D

Mvh Anders

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-08 23:41

Næ nej i skuret står der en gammel rusten trillebør og gamle urtepotter + de
aviser som skal på genbrugsen
næææ den gemmer sig omme i bedet , og gør det ud for kompost

Savet over må jeg være fri , for de spydigheder ;)

Den har alså kørt næsten 2500 km før en trailer stoppede for rødt lys ??? ,
og en bøjet forgaffel og div ting skvattede af , uden af denne herreløse
trailer opdage noget som helst

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-08 02:07

Nu har jeg fået 16 mail om at det bedste jeg kunne gøre er at smide den af i
Armands indkøresl i nattens mulm og mørke , som tak for mange gode råd i
året der er gået !!!

Mon han vil te sig godt ud på sådan en djævel af en Mc

Lad os stemme om det

1 For

PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK
"

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 03-12-08 08:05

PE skrev:
> [...]
> året der er gået !!!
>
> Mon han vil te sig godt ud på sådan en djævel af en Mc

+1

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Futte&Co

Dato : 03-12-08 15:50

PE skrev:
> [...]
> året der er gået !!!
>
> Mon han vil te sig godt ud på sådan en djævel af en Mc

+ 1
og vi vil se billeder

--
Jørgen, Brøndby
http://www.dfmc.dk/?id=70

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-08 15:59

Kan man få en bøde for at henkaste miljø farligt affald ?

PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 03-12-08 16:22

"Futte&Co" <Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> skrev i en meddelelse

> + 1
> og vi vil se billeder
>
> --
> Jørgen, Brøndby
> http://www.dfmc.dk/?id=70
> Triumph Bonneville, 1969
> Victoria KR 26 N Aero, 1954

Jamen jeg er sådan set også for - men tænker på om vi kan være bekendt at
bruge lige netop sådan en som "tak" ???
Virker det ikke nærmest som en straf for ham

Fra : xs1100

Dato : 03-12-08 17:39

> [...]
> året der er gået !!!
>
> Mon han vil te sig godt ud på sådan en djævel af en Mc

Haha, det er da for genialt, må han få meget glæde af den. +1 herfra.
Mvh
Jarl
xs1100

Fra : Armand

Dato : 03-12-08 17:59

PE skrev:
> [...]
> året der er gået !!!
>
> Mon han vil te sig godt ud på sådan en djævel af en Mc

=

Linnea har læst med over skulderen på mig, og hun gør opmærksom på at
det bliver svært at komme over hendes 500 modstemmer!

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-08 18:09

Vi får at se , vi får at se ;)

Valgkampen er i gang

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Armand

Dato : 03-12-08 22:30

PE skrev:
> Vi får at se , vi får at se ;)
>
> Valgkampen er i gang

Mælingsforslag:
Det kommer en rund fødselsdag tre ugers tid efter at vinteren
(forsikrings-)principielt er ovre og selvom det ikke er 30 vil jeg godt
tolerere en sådan donation - Men KUN på betingelse af at folk møder op i
flok og afleverer skroget (og følgelig nyder mit øl m.m.) !!

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-08 00:51

Nu bliver der lagt sammen og trukket fra og

der voteres rundt i de små hjem

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Torben Scheel

Dato : 05-12-08 14:16

Armand wrote:

> [...]
> tolerere en sådan donation - Men KUN på betingelse af at folk møder op i
> flok og afleverer skroget (og følgelig nyder mit øl m.m.) !!

ORV! Envitation!

--
vh
Torben

Fra : Ole Mogensen

Dato : 04-12-08 16:24

PE wrote:
> [...]
> året der er gået !!!
>
> Mon han vil te sig godt ud på sådan en djævel af en Mc

En rendegraver og noget beton, lad os støbe l.... fast!

Ole Mogensen

Fra : Newt Bridges

Dato : 07-12-08 14:34

On 2008-12-01 23:33:02 +0100, "Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk> said:

> [...]
>
> Klubbens 700 medlemmer er relativt enige om, at cromen ER dårligere end
> på en japaner, men faktisk ikke ret meget.

Well, jeg går og kigger på BMW motorcykler fra 1950erne (og lidt op i
60erne), og det er imponerende så god stand mange af dem er holdt i.
Man kan selvfølgeligt shine meget op med maling eller en pudseklud, men
fundamentalt er det bare velkonstruerede maskiner.

Jeg tvivler på, at der om 50 år er nogen der sidder og savner over en
Geely. Jeg skal ikke kunne udelukke det, men til den tid er de nok gået
i glemmebogen og rustet væk. Hmmm, måske kunne man score kassen på at
købe en Geely som investeringsobjekt og sætte den til salg om 50 år som
originalt samlerobjekt, velvidende at det var den eneste i hele
verdenen der ikke var rustet op

--
Newt Bridges
Forge ahead! To the hilt!