Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon School
Fra : Mogens

Dato : 30-11-08 17:56

Påtænker at købe et nyt Nikon kamera, men spørgsmålet er om det gratis
Nikon School kursus også følger med hvis man køber hos en dansk netbutik
eller om det kræves at man køber ved en fysisk forhandler? Der står
alene køb hos en af "Nikon Danmarks forhandlere" på hjemmesiden, men
synes ikke jeg kan se hvilke disse er.

Er der andre oplagte kurser til at lære digital billedbehandling
(arbejde med kurver, hvidbalancejustering etc.)?

Fra : Søren Friberg

Dato : 30-11-08 18:05

Mogens skrev:
> Påtænker at købe et nyt Nikon kamera, men spørgsmålet er om det gratis
> Nikon School kursus også følger med hvis man køber hos en dansk netbutik
> eller om det kræves at man køber ved en fysisk forhandler?

Det fulgte i hvert fald med, da jeg købte mit Nikon D200 i en dansk
netbutik.

--
Mvh Søren Friberg,
http://fotofriberg.dk - http://www.slagskygger.dk -

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 30-11-08 19:29

"Mogens" <mail@mogenslunde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg kan se hvilke disse er.
>
> Er der andre oplagte kurser til at lære digital billedbehandling (arbejde

Hvis du registrerrer dig ved fjenden på Canoneos.dk
Så har de en rigtig stor stak kursus videoer.

Jeg er begyndt at se dem fra en ende af og de er ret gode

--
/Dennis
Diverse hardware sælges