MS Windows
briani 27239
Nogen der bruger Vista's MCE til afspilnin~
Fra : Infinity

Dato : 01-12-08 22:44

Nogen der bruger Vista's MCE til afspilning af hjemmelavede opsamlings
CD'er?

Jeg gør, men har store problemer med de Album billeder jeg lægger ind.

Jeg kan selvfølgelig ikke søge album billedet på nettet da jeg selv har
lavet det, men når jeg kopiere et cover ind o Media Playeren så lægger dig
sin også fint på sin plads. Ønsker jeg så at ændre coverbilledet kopiere jeg
det nye hen oven på det gamle (ved ikke hvordan jeg sletter det gamle
billede) og det virker perfekt i Media Playeren, men ikke i MediaCenteret.
Her holder den fast på det gamle billede.

Nuvel så kan jeg bare lade være med at ændre billedet, men nej; Nogen gange
vælger MCE selv hvilket cover det tror jeg vil vælge - og den vælger altid
forkert - og så kan jeg ikke rette det!

Jeg har prøvet at slette hele albummet og så genoprette fra nyt, men nej
samme show gentager sig.

Hvad gør I andre, eller er jeg ene om at lægge opsamlinger ind i MCE ?

På forhånd tak.

--
/Infinity