MS Windows
briani 27239
Problemer med pauseskærm
Fra : Nielsen

Dato : 30-11-08 17:48

Hejsa NG

Jeg har lidt problemer med min pauseskærm.
Når jeg tænder maskinen, kommer pauseskærmen fint efter det valgte timeout.
Men efter det har været slået væk første gang kommer det ikke igen.
Der er ikke ændret på maskinen, før eller efter problemet opstod.

Hvor skal jeg lede efter problemet.

Maskinen er med XP home SP3

Vh
Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 30-11-08 18:19

Nielsen wrote:
> [...]
> timeout. Men efter det har været slået væk første gang kommer det
> ikke igen. Der er ikke ændret på maskinen, før eller efter problemet

Egenskaber for skærm/pauseskærm ville være
et godt gæt

Fra : Nielsen

Dato : 30-11-08 19:01

<Just> skrev i en meddelelse

> Egenskaber for skærm/pauseskærm ville være
> et godt gæt

Godt gæt, men prøv igen.
Jeg har naturligvis prøvet med næsten alle pauseskærme, og alle tider.
Pt står den på Windows XP og 5 minutter.

Fra : Rado

Dato : 30-11-08 19:52

On Sun, 30 Nov 2008 19:00:36 +0100, "Nielsen"
<joan-bisgaardFJERN@DETTEnielsen.mail.dk> wrote:

>Jeg har naturligvis prøvet med næsten alle pauseskærme, og alle tider.
>Pt står den på Windows XP og 5 minutter.

Hvad sker der hvis du klikker på Preview (ved ikke hvad det hedder i
XP DK), efter den er holdt op med at fungere?

--
Rado