Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Problemer med at se website
Fra : ronnie.ziegler@gmail~

Dato : 01-12-08 13:15

Hejsa,

jeg har problemer med at få VPN adgang til et website. Kort fortalt
bruger jeg MS Vista og IE7.

Mit problem er, at jeg får denne besked:

"There is a problem with this website's security certificate.

This organization's certificate has been revoked.

Security certificate problems may indicate an attempt to fool you or
intercept any data you send to the server.
We recommend that you close this webpage and do not continue to this
website.
Click here to close this webpage.
Continue to this website (not recommended).
More information

If you arrived at this page by clicking a link, check the website
address in the address bar to be sure that it is the address you were
expecting.
When going to a website with an address such as https://example.com,
try adding the 'www' to the address, https://www.example.com.
If you choose to ignore this error and continue, do not enter private
information into the website.

For more information, see "Certificate Errors" in Internet Explorer
Help."

Jeg kan dog ikke se linien med "Continue to this website (not
recommended)." og den kommer ikke frem, når jeg kører musen henover
der, hvor dette skulle stå. Faktisk opdagede jeg først, at denne linie
var der, da jeg kopierede teksten herover!!!

Anyway jeg har prøvet at tilføje siden til "Trusted Sites", jeg har
prøvet at køre IE som administrator, jeg har prøvet at slå phishing
filteret fra, jeg har prøvet at sænke sikkerhedsniveauet i IE og jeg
kan snart ikke finde på mere, men det virker bare ikke.

Det ville være pragtfuldt, hvis der var et klogt hoved, som kunne
hjælpe mig her.

På forhånd tak
Ronnie

Fra : Kim Schmidt Wind

[...]