binaer?
Fra : Boris Mathiasen

Dato : 25-07-01 22:24

Jeg ved ikke lige om det er den rigtige gruppe men jeg prøver:
Hvorfor kan jeg ikke finde nogle dk.binaer* grupper over TDC? Den eneste jeg
kan finde er tele.internet.binaer !?

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig, og på nogle modeller

Fra : Tim Christensen

Dato : 25-07-01 23:28

"Boris Mathiasen" <GSMUnlockDK@cREMOVE.dk> wrote in message
> Jeg ved ikke lige om det er den rigtige gruppe men jeg prøver:
> Hvorfor kan jeg ikke finde nogle dk.binaer* grupper over TDC? Den eneste
jeg
> kan finde er tele.internet.binaer !?

Prøv at resette gruppe-listen, der er masser af binære grupper.

Mvh

Tim

Fra : Søren Blom

Dato : 26-07-01 01:24

"Boris Mathiasen" <GSMUnlockDK@cREMOVE.dk> skrev
> Hvorfor kan jeg ikke finde nogle dk.binaer* grupper over TDC? Den eneste
jeg
> kan finde er tele.internet.binaer !?

Hvilken server kobler du op på?

Prøv news.inet.tele.dk der er der masser af binaer grupper.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 26-07-01 10:06

Søren Blom skrev:

> Hvilken server kobler du op på?

news.inet.tele.dk

> Prøv news.inet.tele.dk der er der masser af binaer grupper.

Ja men ikke en der heddder dk.binaer ?

/bm

Fra : Rudi Stegen

Dato : 26-07-01 10:36

Boris Mathiasen skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Ja men ikke en der heddder dk.binaer ?

Jo, jeg har da også set nogle fra TDC i den.
Har du prøvet Tims råd om at opdatere gruppelisten?
(Group | Get Entire Newsgrouplist - hedder den vist)

--
Hygge fra Århus - Rudi
Citer kun hvad du under dette kommenterer og klip alt andet væk

Fra : Rudi Stegen

Dato : 26-07-01 10:41

Rudi Stegen skrev i dk.edb.internet.udbydere:
> Boris Mathiasen skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> (Group | Get Entire Newsgrouplist - hedder den vist)

"... Newsgroup List". Jeg kiggede

Du skal stå i det aktuelle "servervindue" (dvs. ikke i fx et
gruppevindue).

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 26-07-01 11:30

Rudi Stegen skrev:

> Jo, jeg har da også set nogle fra TDC i den.
> Har du prøvet Tims råd om at opdatere gruppelisten?
> (Group | Get Entire Newsgrouplist - hedder den vist)

Tak for det, det var der den var gal...

/bm