Liderlige småpigesmil +drengesex+heksejagt
Fra : Bo Warming

Dato : 25-11-08 01:36

Liderlige småpigesmil +drengesex+heksejagt

Jeg er sundt opdraget med Inge og Sten Hegelers "Hvordan mor" som
sexualvejledning højtlæst af min far og mor før jeg kom i skole. Da som 15
årig TV bragte program om bøsser fortalte min far mig om, da han blev
foreslået fællesonani i sin ungdom og takkede nej. Som spejder søgtes jeg
presset ind i sådan drengeonani, men gad ikke.
Som 19 årig onanerede jeg i San Diego på Greyhoundbusstationens toilet, da
jeg rejste USA rundt efter et års studieophold og pludselig holdt en olding
i mit bukseben idet han stak hovedet ind langs gulvet fra nabo-aflukket, og
min puls var høj ½ time og siden undgik jeg at vække bøssers interesse.
Ligesom Bill Cosby synes jeg at "plopse på maven" med munden er sjov
afveksling til at kilde, men mine børns mor sendte strengt blik, da jeg
engang ville gøre ved min datter som jeg altid havde gjort ved hendes
storebror, så jeg forstod, at samfundet er hysterisk -
- og eneste anden pædo-situation jeg har strejfet, var da min datter var i
karbad med mig som 9 årig - helt som storebroderen havde været hundred
gange - og hun stillede sig an med skridtet skudt frem og jeg indså at hun
ville se, om jeg kunne fristes.

"Små pigers aggressive tendenser er mere end rigelige og voldsomme." Freud

Efter jeg kom hjem fra ulandene, så jeg teaterstyket "Nuts" og indså at
heksejagt mod pædofili var ved at blive megastort mediefænomen og at
millioner af pædogoger og psykologer skaffer sig indtægter med at passe
tvangsfjernede børn, og derfor skal millioner tvangsfjernes uden grund.
Jeg udlejede 1977-79 til narkomanpar, der havde fået sød toårig pige
tvangsfjernet og ulovligt havde de pigen i weekenderne, og pigen holdt mere
af dem end af plejeforældrene , men Søren Krarup der var ekspert i at få
omstødt tvangsfjernelser dengang, turde intet gøre, fordi narko jo var nyt
for jyder i den sammenhæng.

At min farbror tvangsindlages psykiatrisk uden grund fik mig til tidligt at
føle et kald til at modarbejde al sådan ufrihed og jeg samlede al brugbar
viden for at forstå heksejagten mod bla. aparte forældre

2005 rejste jeg i tog mellem Berlin og København og i den fulde 8 personers
kupe var en mor og hendes mindreårige datter, og denne var kælen og oprørsk
mod moderen og nød at blive kildet og jeg var på vagt om moderen ville gøre
indsigelser og holdt vor leg på en balance hvor moderen intet sagde og det
var sjovt at iagttage hendes snerpede MIMIK fordi hun klart var både glad
for at datteren nød livet og skreg af glæde og alle i kupeen smilede - men
også var hun utryg ved om den danske bums i shorts var en farlig afviger.
Da både pigen og jeg ikke aftog mindste flig af de fuldt dækkende
klædningssttykker og ingen hænder eller mundede nærmede sig nogen
kønsorganer, er association til pædofili meget langt ude, men lærerigt om
hvad provokerede den stakkes mor - det var det. Pirringssted var helt
ligegyldigt. At barnet viste demonstrativ glæde varr eneste problem
Sagens kerne er klart misundelse. Forældre vil have at kun de selv skal gøre
børn glade.

Piger har undertiden smil, der kan kaldes liderlige, fordi de aner at noget
er forbudt så de undertrykker storgrin på en fnise-facon der giver mindelser
om voksne pigers utilslørede liderlighed. Der var en anelse hos min datter i
badekarret og jeg har også set det et par gange i børnehaven, når piger har
stillet sig an og spurgt, om de måtte få en isterning eller spurgt hvad jeg
hed og hvorfor jeg ikke har sko på .Piger lærer af piger, som de ser op
til, hvordan man skal smigre hankøn - og alt sker tidligere og tidligere. En
tillært overfladisk facade er der ofte tale om og ikke andet end det, men
har piger tidligt lært sådan kunst, kan de nå langt med mænd senere.
Berlinerpigens mimik var netop af den type, som hvis affotograferet og
tegnet som tegneserie i lækker sttreg så kunne det give børnepornodom -
hvilket er urimeligt. Kun når skuespiller har været misbrugt, bør
børneporno være strafbar. Desværre har jeg aldrig set børneporno på nettet
og efter justitsmord for blufærdighedskrænkelse ville jeg aldrig turde taste
et link til sådant ind på min komputer - ligesom voksen porno er mig
uinteressasnt og har været det siden jeg omkring søgte at være pioner mht at
kortlægge sådant , og jeg fandt alt _meget_ skuffende sasmmenlignet med
Ugens Rapports Grå sider.

Braad Thomsen har lavet flere film, der overbevisende har argumenteret, at
børn aldrig tager skade af pædofili og incest, hvis ikke udenforstående
voksne snerper skaber skylfølelse hos barnet over, at det har været med i
voksens sexleg .Sten Hegeler bor nær mig og han har argumenteret
tilsvarende offentligt og jeg har besøgt ham og er blevet overbevist af
samme synspunkt - som han dog ikke længere tør udtrykke offentligt, da han
er selvstændig erhvervsdrivende, dvs sårbar.

Heksejagt er noget skidt som alle bør modarbejde i debat og ved at få
indsigt, så debat kan blive overbevisende.

At Johnny Andersen læser pædofili ind i Berlin-tog-episode er et
tankevækkende eksempel på hekseproces selvsving, altså at medierne får folk
til at SE SPØGELSER VED HØJLYS DAG

Fra : Johnny Andersen

Dato : 25-11-08 08:59

> [...]
> ligegyldigt. At barnet viste demonstrativ glæde varr eneste problem
> Sagens kerne er klart misundelse. Forældre vil have at kun de selv skal

Da din hukommelse åbenbart svigter, skal jeg gerne hjålpe dig
Nu går jeg ikke udfra, at du kan se ind i fremtiden? Dit indlæg om din
togtur fra Berlin er skrevet d. 13. aug. 2004. Men du påstår at rejsen fandt
sted i 2005?
Du husker historien MEGET anderledes, end det du skrev i 2004. Lyver du
igen, Bo?
Her er Bo Warmings indlæg om hans lille togtur

Kilde: Bo Warming, 2004
Citat:

"Jeg sad i toget fra Berlin til København og faldt i snak med en tysk mor
med
to søde unger, bl.a. en tiårig pige, som jeg pjattede med.
Selvom høflighedskonversationen med moderen havde været helt i top en time,
så blev hun stram i betrækket, da jeg i stigende grad hev i små hårtotter på
datteren ved siden af mig. Datteren fnisede og nød det, og jeg blev lidt
tændt på at gejle hende op - i fyldt togkupe var der jo ikke risiko for
usædelighed.
De skulle af ved sommerhus i Puttgarden og datteren charmede mig, og jeg
gengældte pligtskyldigst og nød det, og afventede at moderen ville henstille
om neddæmpning, men det havde hun ikke nosser til. "

Citat slut.

> At Johnny Andersen læser pædofili ind i Berlin-tog-episode er et
> tankevækkende eksempel på hekseproces selvsving, altså at medierne får
> folk til at SE SPØGELSER VED HØJLYS DAG

Måske er det fordi jeg kan huske hvad du skrev i det indlæg i 2004.

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 25-11-08 09:55

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Citat slut.

> Måske er det fordi jeg kan huske hvad du skrev i det indlæg i 2004.
tAK FOR COPYPASTE

vI ER VIST ENIGE OM NUL PÆDOFILI I MIN FORSKNING

Fra : Johnny Andersen

Dato : 25-11-08 21:17

> "Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> tAK FOR COPYPASTE
>
> vI ER VIST ENIGE OM NUL PÆDOFILI I MIN FORSKNING

NEJ, det er vi ikke, Bo. Læs hvad du skrev igen, med fokus på "jeg blev lidt
tændt på at gejle hende op".
Du blev lidt tændt på at "gejle" en pige på 10 år op!!
I mine øjene har du tendenser til pædofili jv. indlægget. Og hvis jeg læser
de udgydelser, som du er kommet med på usenet gennem tiderne, er jeg sikker
på at du er pædofil.

/Johnny

Fra : Peter Heide

Dato : 25-11-08 21:31

> [...]
> I mine øjene har du tendenser til pædofili jv. indlægget. Og hvis jeg
> læser de udgydelser, som du er kommet med på usenet gennem tiderne, er jeg

Han er jo ikke kendt som Pædo-Bo uden grund.

Fra : Kim Larsen

Dato : 26-11-08 15:12

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> "Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

Det er jeg også.

> Han er jo ikke kendt som Pædo-Bo uden grund.

Nej det er helt sikkert.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger

Fra : Bo Warming

Dato : 26-11-08 02:22

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> NEJ, det er vi ikke, Bo. Læs hvad du skrev igen, med fokus på "jeg blev
> lidt tændt på at gejle hende op".

Ja, til ikke at kede sig under en togtur

Da jeg førte klasser op til studenterekssamen i kemi og fysik fik jeg
*gejlet* dem op til at blive *tændt på* at få karaktergennemsnit
der var højere end hvad vort fædreland før havde oplevet -
Kriminelt ?

Måske børnene i børnehaven skabte helvede på ord ved at kværulere til derres
forældre atr "når ham Bo må have shorts,baretær og nøgen overkrop i
hedebølgen, hvorfor må jeg så ikke?
Derfor fik forældreflertallet i børnehaven med en
helligkrigerforstanderinde som mellemmand pudset to betjente på mig To
høflige betjente der nu er underkendt af Stations 2 jurister. Kanonføde hvis
tid spildtes helt i politireformens ånd, fordi der er for få kværulanter som
mig til at rydde op

Læs hvad I googler. Nærlæs.

Fra : Peter Heide

Dato : 25-11-08 15:52

> [...]
>
> Citat slut.

> Måske er det fordi jeg kan huske hvad du skrev i det indlæg i 2004.

Ja. Den er lidt svær at løbe fra Pædo-Bo. Godt forstå at børnehaven i dit
nabolag har et lidt anstrengt forhold til dig. For du har jo helt klart
lyster til piger i 8 - 10 års alderen, når man læser din rejseoplevelse i
2004

Fra : Bo Warming

Dato : 25-11-08 17:51

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i meddelelsen

> "Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

BEMÆRK INGEN MODSTRID MELLEM BEGGE
'begge uerotiske
fortællinger
Børnehaven bør fatte at de har fejlet pinligt igenigen
Mødet bør give mig skridftlig undskyldning.

Og hvor ser du modstrid? Der er ingen.
Du ser pædofilispøgelser ved højlys dag - alt i den branche er jo heksejagt.

> [...]
> nabolag har et lidt anstrengt forhold til dig. For du har jo helt klart
> lyster til piger i 8 - 10 års alderen, når man læser din rejseoplevelse i
Læs og indse at jeg er helt uden erotisk ttiltrækning til nogen børn og der
er ingen modstrid mellem senestte og 2004 referat af tog-oplevelsen

Uden afklædthed og geniatlkontqakt er der nul erotik så jeg har aldrig været
nær pædofili.

At du er misundelig over uerotisk kildeleg som moderen acceptterede er
noget andet

Fra : Bo Warming

Dato : 25-11-08 18:26

> [...]
> nabolag har et lidt anstrengt forhold til dig. For du har jo helt klart
> lyster til piger i 8 - 10 års alderen, når man læser din rejseoplevelse i

Mødet 9.12 kan vist kun føre til at jeg får en skriftlig undskhyldning

Men Heide mener alttså at jeg

1. er minded for erotiske ovregreb

2. at de kan udføres gennem trådnet

tsk tsk tsk

Politiet har så dårlig samvittighed over at de truede med tilhold - hvilket
var kriminelt for det kunne de aldrig kommme igennem med -. AT DE NU NÆGTER
AT DER HAR VÆRET EN SAG - de ved at de begik fejl så de vil aldrig igen
bakke børnehaven op.
De megakvajede sig for børnehaven har og havde ingen grunde til at se
problem i avislæsning på fortov

De løj at jeg skrev belastende på www.glistrup.com men læs og erfar at de
løj LODRET

dk politik har givet mig ret ved at ingen kan forklare hvordan man frra
offentlig fortov kan gøre noget skadeligt via trådnet ind på
børnehavelegeplads

Ved at lyve fik børnehaven politiet til at true med tilold men politiet har
indset at de blev beløjet og ikke vil støtte den lyvende børnehave igen -
ligesomde ofte afviser vældtægtsanklager fordi kvinder er så indbildske at
de lyver groft

Tilmed er børnehaven CENSUR-OND ved at opdigte internetskriverier og bag min
ryg bruge dem som alibi for at få politiet til at komme med trusler der er
totalt urealistiske.- som enhver politichef vil JORDE som noget der sikrer
politti underkendelse af enhver byret

Børnehaven skulle have henvendt sig til mig, ikke til politiet - jeg ønsker
ikke at ydmyhge dem og mase deres fjæs ned i deres egen lort, men KAN SÅDANT
UNDGÅS VED MØDET?

Der er kæmpe fejl hos dem og ingen hos mig

Men jeg håber på godtt naboskab men de må lære dansk lovgivning OG TALE MED
FOLK OG IKKE ON FOLK : Kafka proces, nejtak

Fra : Johnny Andersen

Dato : 25-11-08 21:21

> [...]

> nabolag har et lidt anstrengt forhold til dig. For du har jo helt klart
> lyster til piger i 8 - 10 års alderen, når man læser din rejseoplevelse i

Tænk dig, at have dine børn i en børnhave - med Bo Warming som nabo. Det
løber mig koldt ned af ryggen....

/Johnny

Fra : Peter Heide

Dato : 25-11-08 21:35

> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Tænk dig, at have dine børn i en børnhave - med Bo Warming som nabo. Det
> løber mig koldt ned af ryggen....

Pædo-Bo er en total klam figur ; når han ikke er optaget af at lege med sit
eget lort, sidder han og googler på små-piger over hækken.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-11-08 01:41

> "Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Pædo-Bo er en total klam figur ; når han ikke er optaget af at lege med
> sit eget lort, sidder han og googler på små-piger over hækken.

Forskning i lort har bl.a. handlet om at gøre den lugtløs via
maddikedyrkning i marmeladeglas - en teknik der kunne gavne landbrugets
gyllehåndtering men som aldrig har skabt lugt nær eller i mit hus.
Marmeladeglas har tætsluttende metalskruelåg

Googling af noget med småpiger sker kun i din fantasi - aldrig hos mig eller
diskuteret i mine skriverier

Et barns mor i en ellers kedsommelig togkupe var glad for at hendes barn
underholdtes og lo, men var en anelse mystificeret ved det unormale
danske - men næppe alvorligt når togkupeen var fuld af tyske mennesker og
alle påklædte og ingen kønsorganer berørtes, ingen munde, ingen
slimhindekontakt

Hvordan kommer noget erotisk ind i Jeres fantasi?

Anmeld mig dog til politiet hvis I vil være HELT til grin. Eller til
Nobelpris vedr skønlitteratur? Eller historieskrivning - det var 2003 eller
2004. Politiet har vedr nyere episode skriftligt og skamfundt afblæst al
sag vedr børnehave - er kommet tl fornuft vedr at de begik kriminalitet ved
at følge hyhstaders lyst til TRUSSEL om ttilhold. Et tilhold som de indså
aldrig kunne holde ved byretten og næppe ville have søgt t realisere hvis
jeg igen havde solet mig lovligt på offentlig fortov. En ulovlig
bluff-trussel

Tanken om jura har næppe strejfet den tyske mor,som et par timer "lagde
barn til" min ikke-erotiske livsglæde og barnet lo -

- og alt rapporteredes åbent - ikke just hvad præger forbrydelse som den I
fantaserer om

Heksejagt er godt ord vedr overreaktion ud af tangtenten vedr den nyopfundne
"synd" som jeres indremissioinske religion har opdyrket og opfundet idet I
helt har forladt forbindelse med jorden og dansk straffelov.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 26-11-08 22:39

> Hvordan kommer noget erotisk ind i Jeres fantasi?

Gennem dine skriverier.

> [...]
> tilhold som de indså aldrig kunne holde ved byretten og næppe ville have
> søgt t realisere hvis jeg igen havde solet mig lovligt på offentlig

Bo, Jeg har et komplet arkiv vedr. dine udgydelser på usenet, fra 1995 og
frem. Så hvis din hukommelse svigter igen, skal jeg gerne hjælpe dig.

> Tanken om jura har næppe strejfet den tyske mor,som et par timer "lagde
> barn til" min ikke-erotiske livsglæde og barnet lo -

Du blev "tændt" og "gejlede" et 10 års barn op.

> - og alt rapporteredes åbent - ikke just hvad præger forbrydelse som den I
> fantaserer om

Du har hørt om psykopati?

> [...]
> nyopfundne "synd" som jeres indremissioinske religion har opdyrket og
> opfundet idet I helt har forladt forbindelse med jorden og dansk

Ingen heksejagt, kun fakta.

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 27-11-08 01:15

> Gennem dine skriverier.

Hvor der intet erotisk i fx togkupe er antydet
Så forklar hvordan du oplever pæedofilii PLEASE

At du ikke anmelder er fordi du ved at du kun vil blive til grin

> Bo, Jeg har et komplet arkiv vedr. dine udgydelser på usenet, fra 1995 og
> frem. Så hvis din hukommelse svigter igen, skal jeg gerne hjælpe dig.

> Du blev "tændt" og "gejlede" et 10 års barn op.

JEg har haft børn i samme alder og ved jeg er god til at gejle dem op til at
have det sjovt
Kun det var jetg tændt på

At studerre moderns reaktion på at kilde fjernt fra erogene zxoner var
INTERESSQANT men ikke noget der kan få andre end paranoide dig til at
associerre til erotik og dermed pædofilil

Hun kunne have stoppet alt let og gjorde det ikke

Kupeen var fuld af vidner så hvis hun hallucinerede som du ville hun blive
modbevist overfor fx en togkontrollør

> Du har hørt om psykopati?

Psykiatere har fornyylig frikendt mig for alt

incl Karakterafvigelse som vi dog alle har og intet tyhder på at jeg har det
mere end du

Diagnosenpsykopati eksisterer ikke idag, kun i bodegaer

> Ingen heksejagt, kun fakta.

Hvis jeg læste eventyr for pigeni toget, ville du omdigte til piksut
helt som 'Endløsnung" der betød forflyttelse omdigtes til drab

NÆVN NOGET EROTISK

Fra : Bo Warming

Dato : 26-11-08 09:33

> [...]
> nabolag har et lidt anstrengt forhold til dig. For du har jo helt klart
> lyster til piger i 8 - 10 års alderen, når man læser din rejseoplevelse i

Forklar hvor præcis du læser pædofili ind i mit totalt uerotiske indlæg