Antag at APJ har ret, og Tøndersag
Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-08 09:41

Antag at APJ har ret, og Tøndersag
er børnehavens anstødssten.
Alle ved at internet er anarki og ,
næsten alle netaktivister foregiver sig for hvad de ikke er og ikke mener?
Selv hvis jeg havde forsvaret tønderfar og ytret ønske om egen adfærd som
hans, betyder det så at jeg er i en betroet stilling og kan gære skade?
Hans datters mor overlod hende til ham, og han kunne frit tisse i en spand
og sætte annoncer i Den Blå Avis som datteren tiggede ham om at sætte i.
Der er lysår fra mine teoretiske muligheder for udåd og til virkelighedens.
Børnehavechefen er helt i hallucinationernes vold og jeg er helt uskyldig -
jeg adlyder demokratiets love om at brainstorming må alt når ikke
voldsopfordring. Jeg kæmper måske dygtigere end andre for via debat at
begrænse pædofili. Hvor er problemet?
Vi arbejder for samme sag men mit redskab er lovlig kunstnerisk happening.
Nogle usenettere tror, at jeg ikke ved at alt afsløres om nettet. Det ved
jeg. De spår at møde kan forværre min situation? Hvordan ?
Det er snart strafbart at se børneporn og ikke kun downloade. Jeg gør ingen
af delene. Hvilken lov kan jeg have brudt? Det spurgte jeg statsadvokaten
om efter tilholdstruslen og han svarede at han ikke kendte en sådan, men
politi kan give tilhold uden lovbrud.
Men det kan de ikke når jeg har overholdt landsforvisningen i 1½ år og
vedbliver i den overforsigtighed medmindre børnehaven erkender fejl så de
bedrer naboskab, hvilket de stiller i udsigt.