Min citering af Glistrup om pædofili Kerne~
Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-08 00:41

Min citering af Glistrup om pædofili Kernen i rygtesmederiet om mig, er, at
jeg engang har citeret Glistrup korrekt, idet han sagde at de overgreb som
pædofile foretager på børn ville ikke være så talrige hvis straffen var
lavere.
Han vurderede at det er som at stikke hånden i en hvepserede at diskutere
emnet, for mængden af forargelse vedr sex er konstant og nu da bøsser og
uægte børn og enlige mødrede er gjort acceptable må al skyts rettes mod
pædofile.
Hvis emnet ignoreredes ville færre ulykkesfugle fristes til at gøre
perversiteten til deres hobby.

Det er analogt med at dødsstraf ofte øger antallet af de forbrydelser, der
straffes så hårdt.
Hvis der eksisterede aktiv dødshjælp ville folk ikke søge at blive indianer
i egen cowboyfilm på så asocial en måde.
Det sidste er ikke Glistrups ord, men det er følgende

Voldtægt er ikke så slem en forbrydelse som at slå øjet ud på en medborger
ved et værtshusslagsmål. Kvinder får typisk 3000 samlejer i løbet af livet
og bliver det 3001 så er dette ekstra ufrivillige samleje klart noget der
bør straffes, men der bør anvendes proportionssans