Da børnehave indskrænkede TÅLT OPHOLD. Res~
Fra : Bo Warming

Dato : 22-11-08 05:46

Da børnehave indskrænkede TÅLT OPHOLD. Resume.
I 30 år solede jeg mig på genbofortov visse forårs og eftterårsdage kl 7-9
indtil solen nåede ind i min egen have. Det ideelle sol-sted er opad
plankeværk ind til børnehavelegeplads

Da EB i 2002 lyver, at jeg er udsmidt af mit parti for at lugte, kravler
børn op på plankeværkets to meter høje top og spørger mig om dette. Jeg
svarer høfligt og nøgternt
Et par år senere invitererer børnehaven børnene til dialog med
forbipasserende ved at erstatte børnehaveplankeværk med gennemsigtigt
trådnet. Især skælder muslimbørn ud mod hundeejere.

Jeg er altid anstændig påklædt, medbringende klapstol og morgenavis og
drikkevarer - morgenkaffe og evt læskedrik med isterninger - som jeg har
foræret af til børn, der aldrig havde set isterning

Institutionschefen og andre pædagoger har blåstemplet, altså tilladt både
ophold og isterningforæring, vedvarende og konsekvent og uden forbehold.
Politi hjemsøger mig pludselig for et år siden og truer med tilhold, hvis
jeg benytter det offentlige vejareal igen således.

Ved at klage kommer det for nylig frem, at børnenes forældre har læst hvad
jeg på internettet har skrevet - måske revisionisme - og "ikke vil lægge
børn til sådant"

Min ytringsfrihed er altså stækket af kafkaproces bag min ryg, og stadig ved
jeg ikke, om det der tolkes som skrevet af mig, er lagt på nettet af en
identitetstyv og jeg er straffet for andres gerninger

Jeg har ikke retsgarantier, som var jeg angrebet pr fair play pr
straffeloven - trussel om tilhold er ADMINISTRATIV STRAF - jeg er som en
TÅLT FREMMED.