Trådløs logitech mus...
Fra : Martin Willemoes

Dato : 25-07-01 21:43

Til min gamle computer har jeg en trådløs logitech mus.

Til min nye computer har jeg den nye optical trådløse mus fra logitech.

Hver for sig virker de fint, men bliver de brugt samtidigt virker den gamle
ikke. (den hakker)

Hvad kan man gøre mod dette?
Erfaringer?

Fra : Devast8or

Dato : 25-07-01 22:03

Har du prøvet at skifte kanal på den ene? Det kan måske virke.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Martin Willemoes

Dato : 25-07-01 22:12

Kanal ?

Det er da da ikke noget af i softwaren.
Man burte jo kunne skifte frekvens ...

Fra : Devast8or

Dato : 26-07-01 02:29

Ja, ok frekvens, det var det jeg mente. Det står vist et sted i manualen,
jeg kan ikke huske hvordan man gør.

Devast8or

Fra : -= Bamsen =-

Dato : 26-07-01 11:35

Hej!

Der sidder en lille knap bag musen (i bunden) som kan trykkes ind med f.eks.
blyant, den skifter så kanal som det faktisk hedder..

-= Bamsen =-

Fra : Bagle

Dato : 26-07-01 10:31

Der burde sidde en lille knap under musen hvor man lige kan liste en blyant
eller lign. op. Det skulle gerne være til at skifte kanaler med

-Bagle