I am sorry for EN lanugage
Fra : Dokorek

Dato : 20-11-08 12:07

Who can advise me with good www links to DK government. Educaional
purposes:
Dokorek
_______
Best place to be introduced in city/country where ia m living now
build contacts, find jobs, friends
http://www.emicountry.com

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 20-11-08 21:07

http://www.im.dk/im/site.aspx?p=34
http://eng.uvm.dk/

Fra : David Konrad

Dato : 20-11-08 21:15

S. A. Thomsen wrote:

> http://www.im.dk/im/site.aspx?p=34
> http://eng.uvm.dk/

Hvad med
http://www.rektorkollegiet.dk/typo3conf/ext/naw_securedl/secure.php?u=0&file=fileadmin/user_upload/downloads/uni-edu-den.pdf&t=1190564872&hash=d5dd32654ff19b2356cc15b295a0241e

Der står vist alt hvad man kan ønske at vide..

Men - jeg tror nu ikke han er ude efter at studere, han er - antagelig -
mere ude efter at spamme udenlandske studerende til med reklame for
http://www.emicountry.com, et blakket web 2.0 site med fokus på folk der bor
i andre lande.