Cocktailpølser
Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 28-11-08 10:09

Skal producere en Gryde som den man får på Rio Bravo (Dohrmann-forliget),
hvortil hører cocktailpølser. Men jeg skal op i en velvoksen portion, så jeg
vil gerne have fat i kvalitetscocktailpølser til en så billig penge som
mulig. Hvor finder jeg det?

Fra : Max

Dato : 28-11-08 11:40

Hej Torben

> kvalitetscocktailpølser til en så billig penge som mulig. Hvor finder

Gode coctailpølser er altid billige, det er de ringe der er dyre :)

--
Mvh Max

Fra : Bjarne K.

Dato : 28-11-08 14:00

"3140 Abildgaard" <FJERNbjorgheim@mail.dk> wrote in message
> [...]
> hvortil hører cocktailpølser. Men jeg skal op i en velvoksen portion, så
> jeg vil gerne have fat i kvalitetscocktailpølser til en så billig penge

Hvis du kommer med opskriften, vil jeg oplyse, at man af og til kan købe 1kg
Cocktail Pølser i Netto for 45 bobs. .

Det er samme type som almindelige pølser, altså i natur bikini. (ikke noget
protein tarm her)

De tilsvarer dem man kan købe i små plastikpakker, ved siden af alt det
andet Pizza tilbehør.

Ved dog ikke om de lever op til dit kvalitetskrav, men mine hunde synes de
er rigtig gode

Bjarne K.