Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon 450d
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 29-11-08 19:47

Overvejer at købe subj. i Bilka - men skal jeg tænke på en anden model eller
et andet mærke, hvis jeg skal tænke langsigtet.

Jeg køber en zom på et tidspunkt - i størrelsen omkring 35-200mm. Jeg vil
gerne have antiryste med det linseri.

Jeg har p.t. en Lumix, men den er sgu for sløv til at starte op og der sker
for lidt når man trykker på udløserknappen.

Har haft Canon A1 med 35-210mm linse, som jeg var særdeles tilfreds med...

--
Per

Fra : Mogens Hansen

Dato : 29-11-08 19:59

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> wrote in message
> Overvejer at købe subj. i Bilka - men skal jeg tænke på en anden model
> eller et andet mærke, hvis jeg skal tænke langsigtet.

Dit spørgsmål hører egentlig hjemme i dk.fritid.foto.indkoeb, hvor de
formodentlig har bedre mulighed for et godt svar.

Jeg FUT'er til den.

> Jeg køber en zom på et tidspunkt - i størrelsen omkring 35-200mm. Jeg vil
> gerne have antiryste med det linseri.

Det er en rigtig god ting.

[8<8<8<]
> Har haft Canon A1 med 35-210mm linse, som jeg var særdeles tilfreds med...

Du skal være opmærksom på at en Canon 450D (og de fleste tilsvarende
kameraer), har en forlængelsesfaktor på 1.6.
Det vil sige at for at få samme billedvinkel som du er vandt til, skal du
købe en 22-131mm

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Kim

Dato : 30-11-08 00:31

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har p.t. en Lumix, men den er sgu for sløv til at starte op og der
> sker for lidt når man trykker på udløserknappen.

Der sker ikke mere med et 450D. Det sker bare hurtigere

Mvh, Kim