Kat og hud i vild leg - skal man stoppe de~
Fra : oz3bto

Dato : 29-11-08 15:08

Pga. sygdom i familien så passer vi for tiden en bette krudtugle af en
blandings muskelhund.. kender ikke racerne men den er ikke ret stor og har
masser af muskler

Bugsy gider den ikke så det bette kræ er hoppet på kattene istdet, De vil
tilgegæld gerne lege specielt maine coonen

Nu går det ret vild for sig og begge piver når de anden får fat.,
Umiddelbart er der ingen skader
Skal man bare lade dem lege og selv finde ud af det eller bør vi stoppe dem
?

De skader somsagt ikke hinanden.. De leger bare hårdt

Fra : Camilla Baird

Dato : 29-11-08 17:16

> [...]
dem
> ?
>
> De skader somsagt ikke hinanden.. De leger bare hårdt

Hvorfor standse dem, hvis de begge respekterer hinandens signaler (og
derved ikke skader hinanden)?

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : oz3bto

Dato : 29-11-08 19:40

"Camilla Baird" <mailKATTE@BAKKEkorat.dk> skrev i en meddelelse

> dem

> Hvorfor standse dem, hvis de begge respekterer hinandens signaler (og
> [...]

Mener jeg også .. Men ville lige høre her

Asso hvis kattene ikke gider hunden mere er der riigeligt med steder hvor
hunden ikke kan komme