Tony Fischer Lokesvej 61 7800 Skriver
Fra : Niels poulsen

Dato : 28-11-08 16:16

Jeg har handlet en brugt DVD Optager af Tony Fischer Lokesvej 61 7800
Skriver og jeg har prøv, men han har pillet korte ud af sin mobiltelefon
den nr jeg for oplyst er 20654206 ja i må gerne bede han om kontakt mig
på 61287171
--
YouTube - Linkin Park- Live in Texas
<http://www.youtube.com/watch?v=zc8mED8Hloc&feature=related>

Med venlig hilsen

niels-poulsen@poulsen.mail.dk

Fra : Mads

Dato : 28-11-08 22:13

On Fri, 28 Nov 2008 16:15:41 +0100, Niels poulsen <mac@com> wrote:

>Jeg har handlet en brugt DVD Optager

Du er da bare totalt OT.

Fra : Niels poulsen

Dato : 29-11-08 09:24

Mads skrev:

> Du er da bare totalt OT.

Det kan godt værre at du har købt mange DVD optager men jeg ville bare
advar jer ander mod at handle med denne mand Jeg ville ikke købe en
bruge bil af ham.men hvis du kende ham må du godt bede ham om at ringe
til mig på 61287171

Fra : Mads

Dato : 29-11-08 09:28

On Sat, 29 Nov 2008 09:24:26 +0100, Niels poulsen <mac@com> wrote:

>Det kan godt værre at du har købt mange DVD optager men jeg ville bare
>advar jer ander mod at handle med denne mand

En gang til. Hvad har dit køb af en DVD optager med teknikken
i mobiltelefoner at gøre ? Hallo kammerat, vågn op. Du er i den
forkerte gruppe. Her diskuterer man hverken DVD optagere, dårlige
sælgere eller lignende. Denne gruppe er til snak om teknik vedrørende
MOBILTELEFONER.

Fra : Niels poulsen

Dato : 29-11-08 09:52

Mads skrev:

> [...]
> forkerte gruppe. Her diskuterer man hverken DVD optagere, dårlige
> sælgere eller lignende. Denne gruppe er til snak om teknik vedrørende
jeg var bare så pisse sur da je opdag det at jeg vil fortælle at jeg var
bleve snydt ,men jeg må give dig ret i at det er en forkert gruppe

Fra : Janton

Dato : 29-11-08 21:55

Synnes at det er iorden at du hænger ham ud alle steder Niels. Også i
forkerte grupper da man skal kunne stole på hinanden på nettet.

Fra : Mads

Dato : 30-11-08 10:53

On Sat, 29 Nov 2008 21:55:18 +0100, "Janton"
<jantondering@hotmail.com> wrote:

>Synnes at det er iorden at du hænger ham ud alle steder Niels. Også i
>forkerte grupper da man skal kunne stole på hinanden på nettet.

Sorry, men hvad du synes er altså ret ligegyldigt. Der findes en
fundats for usenet gruppen og den bør overholdes af alle, uden
undtagelse.

Kører du også over for rødt, bare fordi du synes at du skal have
lov til det, selvom du godt ved at man ikke må?

Fra : Hauge

Dato : 30-11-08 11:08

Mads wrote:
> Sorry, men hvad du synes er altså ret ligegyldigt. Der findes en
> fundats for usenet gruppen og den bør overholdes af alle, uden
> undtagelse.

Hvad er grunden så til at du ikke selv overholder den? Snak om fundatser og
netikette skal ikke ske i andre grupper end den eneste rigtige:
dk.admin.netikette

Så derfor FUT dertil

Eventuelt kan du tage et kik på www.usenet.dk for at lære lidt om grupperne
og hvordan det hele fungerer, før du prøver at lære andre om det. Endnu mere
eventuelt, så kan du spørge om råd i dk.velkommen, der er der altid plads
til nybegyndere..

Jeg har forøvrigt ændret subject, da der ikke er nogen grund til at kaste
staklens adresse mere omkring, end allerede sket.

/Hauge

Fra : Mads

Dato : 30-11-08 12:40

On Sun, 30 Nov 2008 11:07:39 +0100, "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:
>Hvad er grunden så til at du ikke selv overholder den? Snak om fundatser og
>netikette skal ikke ske i andre grupper end den eneste rigtige:
>dk.admin.netikette

Dygtigt Hauge. Bare overfald mig fordi jeg pænt og høfligt
gør opmærksom på at en anden er OT, hvilket man jo altså
ikke kan gøre uden selv at være OT. Og hvilket du så også er.
Se, det er skruen uden ende.

Fra : Hauge

Dato : 30-11-08 12:55

Mads wrote:
> Dygtigt Hauge. Bare overfald mig fordi jeg pænt og høfligt
> gør opmærksom på at en anden er OT, hvilket man jo altså
> ikke kan gøre uden selv at være OT. Og hvilket du så også er.
> Se, det er skruen uden ende.

Ja det er skruen uden ende, når en idiot som dig til stadighed bliver ved
med at poste OT, istedet for at futte til netiketten, som du så venligt sked
på..

/Hauge